kikkipicki

Alla inlägg under januari 2011

Av Nikkie - 5 januari 2011 11:34

  

Idag är det onsdag och det betyder att lite girls kommer hit! <3

vi hade tänkt köra anden i glaset...( usch vad läskigt ) :P


aja nu först på morgonen är det städa som gäller sen åka in till stan ( igen ) för att möta upp folket :)  som ni ser har jag lite fullt upp idag så kanske inte kan blogga så mkt men ska försöka när jag har tid ^^ // kys til dig :* <3

Av Nikkie - 4 januari 2011 23:02

 

en super bra låt som allex lyssnade på och som jag fastnade för! (Y)..


aja nu blir det en sväng till hollywood :P ( nej men skulle gärna vilja ) ska kolla lite på svenska hollywood fruar nu sen blir det att sova så man orkar med allt som händer imon// kys til dig :* <3

Av Nikkie - 4 januari 2011 19:22

hej,, idag har man varit på stan med Lollo <3 sen träffade vi Frida och det var ett tag sen nu men trevligt var de =)  det har inte hänt så mkt idag jag har köpt en hoodie :) imon blir det träffa en massa snälla/ söta girls <3 det kommer bli super skoj! 


   // kys til dig ;* ( danska ) <3

Av Nikkie - 3 januari 2011 14:12




 


   idag blev det stan med syster! köpte inte så mkt för att den j*vla banken tog mitt bank kort :S helt knas men aja hade lite julklapps pengar ute.. ( som tur va) men nu blir det att vara med Lollo sen ikväll ska vi hyra film och feta oss med godis :P ovanligt?!! nej inte för er som känner mig iaf x) men måste rusa <3// puss till er ;* <3



Av Nikkie - 2 januari 2011 11:33

idag är det söndag på riktigt :( aja, det är ju fortfarande lov i typ över en vecka till :P. idag ska vi till nässjö och äta mat hos några släktingar och fira födelsedag. skulle ha träffat allex men det går nog inte nu när vi ska fira och så :( men vi ses säkert nån gång i veckan <3  


men nu ska jag fixa mig tills vi ska åka ;)


  

en bild som togs på NYÅR 2010 =) <33// pussar från mig ;*

Av Nikkie - 1 januari 2011 18:04

jaha nu är nyår över har haft det kanon kul med massa trevligt folk både nya och gamla vänner träffade man :) annars var det lugnt men nu när man kommit hem blir det att titta på lite film och  feta sig med chips tror jag :P


men aja nu är man hemma hel iaf inga skador som tur var o.O tack alla för en jätte kul kväll/natt <3


   god fortsättning får man väl säga då ^^ // puss från mig ;* <3

Ovido - Quiz & Flashcards