kikkipicki

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Nikkie - 10 januari 2011 19:09

    hejhej nu har man varit ute och gått en sväng :) det var lite kallt även att det är plusgrader...men men imon börjar skolan så då blir det upp tidigt som attan för att hinna med bussen är kanske inte så bra att försova sig första dagen :S så nu blir det att käka lite sen kolla tv sedan väntar en gosig säng ^^. så det blir inget mer bloggande idag! // kys til dig ;* <3

Av Nikkie - 10 januari 2011 13:32

 

nu blir det att åka in och fika med Lollo =) <3 sen vet jag inte vad som händer säkert stan eller a6 oxå :P // kys til dig :* <3

Av Nikkie - 10 januari 2011 11:00

Idag är det den sista Lovdagen för mig :/ lite surt med tanke på att jag vänt på dygnet... hm aja går ju bara i skolan typ 2 veckor sen är de praktik i 3 veckor och sen är det sportlov!! ganska soft vår termin ändå ;)


idag ska jag in till stan och möta upp Lollo då ska vi ta en fika sen vet jag inte vad som händer det blir säkert en promenad i nhr eller nåt!?! :P // kys til dig ;* <3


  



Ovido - Quiz & Flashcards