kikkipicki

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nikkie - 28 oktober 2011 07:53

Godmorgon!


Idag är de fredag och den sista dagen på denna skolvecka snart är de LOOOV!! Underbart

Har endel att göra på lovet t.ex på måndag blir de teater på kfum,, tisdag kommer jag nite ihåg vad vi skulle göra :P och på onsdag blir de kanske bowla eller åka till vaggeryd med brudarna inte för jag vet vad vi ska göra där.. men men får säkert reda på de snart :)

Sedan på torsdag har jag inte en aning och på fredag fyller Erica år så kanske blir festa med henne och hennes kompisar ;) På lördag blir de kanske fest igen,, plus att vi ska till en kyrkogård klockan 00:00 haha kommer ju dö :P ne men kommer nog bli kul.

Och på Söndag blir de att sova/ vila hela dagen för att sedan orka upp till skolan på måndagen..hehe men går bara en vecka då sen är de praktik i ca 5 veckor. 


Men men nog om de veckan har vart underbar har vart med massa kompisar och Älsklingen

Vi har inte hittat på så mycket men har vart på gården endel,, men alltid lika kul ;D 


Nu i helgen blir de att kanske festa med underbara människor ;) men ikväll blir de att bara ta de lugnt kanske och på sändag måste man tagga en helt ledig vecka med massa kul :) 


Vill också tilläga att endel människor är ju knepiga var kompis med en som inte ens vågade kolla på mig igår ( usch ) hon tror säkert att jag ska slå henne eller något hehe kanske jag gör om DU ska fortsätta såhär... hahahahahaha du e så j*vla ägd lilla vän ;P



Följ mig gärna på twitter också!

http://twitter.com/#!/n_lilja




När kylan kommer! 


Av Nikkie - 26 oktober 2011 11:12

Heeey!


Har nyss slutat så sitter med alexandra the hiphopper utanför Vickans klassrum men vickan slutar snart så då blir de säkert att käka i matsalen eller något :P

hehe!

Fick sluta tidigt idag det är ju onsdag,, så då är de bara en kort dag i skolan :D 

Senare kanske de blir att träffa brudarna hemma i Nhr<3 


Natten har vart okej fick ju sova lugnt inatt iaf ( som tur var ). 

Men men igår hände de inte så jätte mkt,, hade öppet på gården och så! men de var inte så mkt folk som kom men de var rätt bra för mådde inte så jätte bra efter nattens skräck :/


Men vet inte riktigt vad jag ska skriva men kanske kan blogga senare idag

// en trött/glad nikkie<3  











Av Nikkie - 25 oktober 2011 08:12

Godmorgon!


Eller ah kanske inte en jätte bra morgon vaknade upp av att jag hade hur ont i ryggen som helst ( måste byta kudde )!

De var inte OK alltså..aja inatt var jag med om något som skakade om mig rejält, vaknde runt 03:00 av att jag var törstig så fick springa ner till köket och ta ett glas vatten medans jag dricker vattnet hör jag att någon pratar med mig men jag var fööör trött för att inse att de var något.. när jag kom upp ur sängen imorse säger mamma att mina småsyskon Agnes och Elias hade vaknat hur många gånger som helst inatt så självklart trodde jag att de var dom som hade pratat i " sömnen "! Men frågade mamma om de vaknade klockan 3 men de stämde ju självklart inte..Så då började jag tänka: tänk om de är någon som försöker skrämma mig!! Usch vill inte ha tillbaka dessa tankar igen..men efter den senaste veckan har jag känt mig förföljd hela vägen hem från bussen och även när jag äter, duschar och är med kompisar.... Detta kanske låter som att jag är helt knäpp!! Men jag tror på andar asså döda människor som inte kommit till andra sidan utan har stannat kvar på jorden. Därför har jag börjat använda mitt guld-kors jag fick av farmor och farfar i konfa present för ca 3-4 år sen. 


Men har börjat nu så ska kolla in uppgiften vi har att göra i engelska eftersom att det är dagens lektion!

// en omskakad Nikkie :s!  



Av Nikkie - 24 oktober 2011 08:53

Godmorgon!


Måndag idag men är inte så jätte seg. Rätt skönt eftersom hela dagen e planerad nu :) ska träffa Lollo och Vickan i skolan sen vid 11 sen blir de att möta upp Erica i stan

Blir säkert gården sen ikväll så kom dit om du/ ni vill ses :)


Helgen har vart underbar i fredags blev de att träffa lite  trevligt folk :D haha,, de var super kul så måste göras om! Sen i Lördags låg jag och en föör bra kompis halvt döda hela dagen bara för att vi vart ute länge på natten men kunde komma upp på bena senare på kvällen så då blev de att träffa folket igen.

Sen igår/söndags var de bara en chill dag var på gården sen fick jag träffa min underbara älskling som jag inte gjort på hela helgen

men ska fortsätta med uppgiften ha de bra // en taggad Nikkie :D  



Av Nikkie - 21 oktober 2011 07:56

Godmorgon!


Vilken natt asså..för de första så sover jag hos älsklingen super mys<3 men han var liiite förkyld så nu sitter man här i skolan och hostar och snyvar inte okej alltså :/ vill inte bli sjuk nu.. men de hör väl till hösten,,tyvärr. men men kommer nog kunna genomgå denna korta skoldag!

Gårdagen var helt okej träffade Lollo och Erica hittade inte på så mycket men de fick funka ändå. Hade iaf kul :D


Idag är de fredag och hade taggat " grillning " i stadsparken men kommer nog inte bli något med de.. eftersom de e så kallt ute sen e jag sjuk så orkar typ ingenting..men fick nyss reda på att de inte kommer bli något :P hehe gött men ändå inte.. men ska nog komma på något att göra iaf ;)

Men kan blogga lite mer sen måste börja med uppgiften!

// en förkyld nikkie :/


 

Av Nikkie - 18 oktober 2011 08:02

Godmorgon!


Kom nyss till skolan för att ha en enda lektion: engelska till klockan 11.

lite segt men men de kan bli bra!


Gårdagen var la okej!? var med mina vänner och chillade på gården ( som vanligt ) hehe,, ne men gården blev de sen drog jag och Vickan t VIP- video för att möta upp Marcus :) hade en trevligt stund påvägen tillbaka. sen runt halv 9 kom min underbara pojkvän och hämtade mig<3 vi åkte hem till mig och kollade film och bara umgicks hade ju 2 månader igår<3 efter de somande båda men blev nästan utputtad ur sängen så har knappt sovit något inatt men ska försöka vara pigg idag för ska följa med Erica till freaks´n dolls i stan för att hon ska pierca sig. Ett jätte bra ställe tycker jag då eftersom att jag själv piercade mig där ( bild kommer ). myscket trevliga människor jobbar där och man känner sig välkommen. 


De är väl det som händer idag vet inte rikitgt vad som sker men kommer säkert på något. ska iaf hem och äta en ordentlig middag för kan knappt äta i skolan för att massa tankar flödar i huvudet... så för varje sak jag äter mår jag illa efteråt,, inte så jätte bra eftersom många tror jag har anorexia.. tyvärr så är de så men jag kan själv säga att jag inte har någon sådan sjukdom!! Hatar alla människor som får för sig att de måste gå ner i vikt men man ska vara nöjd med sig själv och inte bry sig om andra hur dom ser ut. för de kan vara att man är kraftig sen jämför sig med en som är mycket mycket mindre men den personen som är mindre kanske mår skit för de och orkar inte med sitt liv..! VIKTIGT!!!! var nöjd med dig själv hur du än själv tycker att du ser ut.. även om man inte hittat kärleken så kommer den komma till dig en vacker dag för de finns en person till alla i hela världen bara om man är sig själv och inte den som andra tycker att man ska vara.


men ska börja med engelska uppgiften.... // en trött och förbannad nikkie :/ 


 Här är piercingen inte så jätte bra bild :P men de är alltså en surface piercing som jag har gjort i höften.     

Av Nikkie - 17 oktober 2011 13:12

Heeey alla glada :D!


Snart är de time för rast eller ah typ 30 min kvar.. usch orkar inte sitta still mera mitt huvud håller på att sprängas kan de bli mycket värre?! :/

men men ska inte klaga,, inte såå lång tid kvar tils vi slutar (Y) då blir de att möta upp becca på A6 ;) hehe sen ska vi ner t stan och möta vickan för att sedan dra oss ut t nhr :P hehe kommer nog bli en bra dag ändå :) sen blir de inte mer att dra in t stan eller något liknande orkar inte åka runt hela tiden som man alld annars får göra :P men nu har jag själv bestämmt att stanna hemma i nhr. för har ju kompisar hemma också så blir att dra t gården ikväll<3 och träffa alla andra! 

Men ska fortsätta med " uppgiften " hmm liite svår men ska nog funka.

// en rätt så glad nikkie!


 

Av Nikkie - 17 oktober 2011 10:08

Har lyssnat lite på endel låtar som påminner om olika minnen med mina närmsta vänner<3

Ni ska bara veta hur mycket jag älskar er! 


de vänner jag har är jag stolt över. har kännt en ett jäkligt länge och jag ångrar ingenting med henne förutom alla bråk vi haft men de har alltid löts efter ett tag, därför är de hur bra som helst just nu vi har aldrig skämts för varandra de tycker jag är viktigt att man inte skämms för varann,, även om jag kanske kan vara lite efterbliven ibland :P ne skojja bara den kompis jag kännt i 7 år nu är Lollo<3 kommer ihåg vårat första möte haha tror båda gör de :P haha började på brodalskolan den 3 october 2005! hade endel vänner då men den som var mest intressant var Lollo :D haha ångrar inte den tiden. 


sen har jag ju skaffat mer och mer vänner under alla år,, var vän med en som gjorde att jag träffade Vickan<3 haha kommer också ihåg första gången :P man lägger sådant på minnet. ne men träffade Vickan för ca 1 år sen och under de korta året har vi gått igenom mycket saker.. bl.a att vi har visat varandra att vi kan va lika med ändå olika hon är bra på att trösta männiksor när de e ledsna och jag är bra på att göra de människor glada :P hehe,, rätt bra eftersom vi hänger ihop hela tiden<3


jag har som sagt träffat många vänner men dessa 2 har funnits för mig extra länge men vill inte peka ut någon speciell utan ni som vet vilka ni är som jag hänger med dagligen ta inte illa upp e ni snälla för vill inte ha några bråk..<3


sen har man ju mist endel vänner också men verkligen ingenting jag ångrar. ni vill bara veta vad som har hänt men vill inte ta dehär.. tyvärr men fråga gärna i en kommentar!


(lollo)    (vickan ,, inte så jätte bra                                                                                                                                                           bild) 


dessa 2 är de som jag haft vid min sida i vårt och torrt<3  

Skapa flashcards