kikkipicki

Alla inlägg under maj 2013

Av Nikkie - 24 maj 2013 15:31

Halloj!


Tyckte de var dags för ett inlägg nu på denna fina fredags eftermiddagen. Så de fick de bli, allt för er läsare. 


Aja har vart i skolan och haft student förberedelser, så vi skulle välja låt,vad de ska stå på lakanet och en massa annat om hur vi ska göra på morgonen och på kvällen då alla i klassen ska dra ut i jkpg :D Kommer bli galet kul.


Sen åkte jag och Alle till biltema och skulle inhandla lite till hennes bil, och sedan mötte jag upp Lina och Ogge på A6 så fick jag skjuts hem utav dom. Mycket tacksam för de då jag har tröttnat på att åka buss kanske för att man är liiiite bortskämd och får skjuts nästan överallt, haha :P. 


Yeapp i helgen blir de nog ganska lugnt ska prova min balklänning då jag och Jonas ska gå på balen nästa vecka. Kommer bli en mysig dag med fint smink, håret kommer bli kanon bra och klänningen kommer sitta som en smäck och min underbara pojkvän kommer vara den stiligaste av dem alla!! 

Annars har jag inget planerat, lite tråkigt ändå men tar dagen som den kommer och hoppas på att de kan bli kul. Dock så har jag börjat bli väldigt trött men kanske beror på vädret som inte kan bli fint.. jaja de får man ta med en nypa salt. 


Nu blir de till att kanske sova en stund tills mamma kommer då jag ska hjälpa henne med att plocka lite saker i källaren. Ikväll hoppas jag på en bra film och bara mysa ihop i soffan med en bra film och gott sällskap. 


 

Förra helgen i stadsparken då vi firade min lilla syster som fyllde 4 år :D

Ovido - Quiz & Flashcards