kikkipicki

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Nikkie - 5 januari 2011 14:03

Snart ska jag gå till bussen in till stan... det är ju en bit att åka men man överlever fick reda på att Lollo oxå skulle åka den bussen så det blir lite trevligt sällskap påvägen iaf <3 jag tror jag ska in på new yorker och köpa mig en hip hop keps men inte riktigt säker än :/ vad tycker ni..? behöver hjälp :) 


  

    En lite gammal bild men den funkar (Y) <3// kys til dig ;* 

Av Nikkie - 5 januari 2011 11:34

  

Idag är det onsdag och det betyder att lite girls kommer hit! <3

vi hade tänkt köra anden i glaset...( usch vad läskigt ) :P


aja nu först på morgonen är det städa som gäller sen åka in till stan ( igen ) för att möta upp folket :)  som ni ser har jag lite fullt upp idag så kanske inte kan blogga så mkt men ska försöka när jag har tid ^^ // kys til dig :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards