kikkipicki

Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

Slutet på veckan!

Av Nikkie - 11 januari 2015 12:31

Heej!

Söndag idag men har inte någon söndagsångest alls faktiskt :p blev inringd att jobba så de blir lite jobb i några få timmar men kul som tusan.

Denna veckan har gått hyffsat fort. Hunnit jobba lite och i Torsdags var jag och älskligen på hockey- Hv mot färjestad men den matchen gick inte så bra för hv :p men de var riktigt roligt ändå :D
Sen har vi träffat lite kompisar nu under helgen så tiden har bara runnit iväg. Men gråter inte för de ;)

Nu är de dags att ta på sig varmt och dra sig till bussen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er! Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x) Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget ...

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D Ny vecka och nya händelser :) Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! ...

Av Nikkie - 16 januari 2015 12:54

Halloj! Fredag och de började med sovmorgon :) så himla skönt! Det blev en ganska fattig frukost för var inte alls hungrig x) men får ta igen det sen :) Jag blev också hundvakt en stund åt pepsi anna och fiddes lilla vovve :) men ser de inte som...

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!! efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!! aja kanske var på tiden också :p yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton! Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på e...

Av Nikkie - 3 december 2014 11:24

God förmiddag! Kollade nyss när senaste inlägget var och de är ju över en månad sedan jag skrev!! Har dock inte haft orken att skriva eller haft nått att skriva om.. lite idé torka! Men jag har just avslutat min praktik på espressohouse väld...

Ovido - Quiz & Flashcards