kikkipicki

Alla inlägg under september 2014

Av Nikkie - 23 september 2014 18:39

Hejsan!

Har nu avinstallerat blogg appen så laddat ner den igen, så nu hoppas jag på att de funkar :) För innan la den bara ner sig när jag skrivit ett sjukt långt inlägg :/. Men nu jäklar ska de funka ;)

Som jag skrivit tidigare har jag slutat min utbildning vilket är väldigt tråkigt.. för nu är man arbetssökande igen och vet inte aöös vad man ska göra :(.. men kanske blir så att jag går en till utbildning just för att de har gett mig väldigt mycket. Och jag har lärt mig ännu mera om butik och hotell så mitt hjärnkontor är laddat :)

Aja får gå hemma några dagar till sen måste det hända något.

Av Nikkie - 19 september 2014 19:34

Go´kväll på er!


Denna veckan har vart lite sisådär.. vill inte gå in på detaljer tyvärr för känner att de är för privat för att ta de på bloggen. Men det har hänt endel roliga saker också! Var min sista vecka på praktiken och fick reda på att jag finns i deras lista inför extrajobb :D vilket gör mig jätte glad att jag var omtyckt där. Kommer dock sakna alla för trivdes så otroligt bra där!!

Idag var de sista dagen i skolan också gjorde inte speciellt mer än att vi fick intyg, fika och fram för allt träffa alla galna människor som man saknat en del :P.


Ikväll tror jag inte de händer allt för mycket väntar på att Jonas syster och hennes kille ska komma hit så ska vi laga lite mat och vänta på att Jonas kommer hem ifrån träningen.

Blir säkert att lägga sig tidigt, lite surt men finns de inget annat att göra så får man sova så man vaknar tidigt imorgon och ha heeeeela Lördagen framför sig ;) haha kommer säkert inte bli så ändå x).


Aja fick bli ett litet inlägg iallafall :) Hoppas de duger tills vidare :)


Jo förresten så är de Rockabilly i folkets park nästa helg vilket jag och Linda taggar galet till <3 hoppas på en lika lyckad kväll som det blev sist ;).

Ovido - Quiz & Flashcards