kikkipicki

Alla inlägg under november 2012

Av Nikkie - 27 november 2012 07:55

Godmorgon!


Tisdag idag och mycket saker kommer att hända. Först ut nu på morgonen är samhällskunskap inte så jätte roligt men har en bra och rolig lärare. Sen har vi lunch hoppas på att de är god mat för har knappt käkat någon frukost.. Och sen sista lektionen har vi historia inte alls lika kul för gillar inte läraren direkt men de är bara att bita ihop. 


Efter skolan ska jag möta upp Vickan i stan så ska vi fixa lite grejer där sen ska vi möta upp hennes kompis Oskar och sen åka hem till mig för idag ska vi baka till vårat projektarbete så har massa grejer som ska göras under dagen/kvällen. Kommer bli både kul och gott eftersom vi får äta upp allt sen ;D. 

Kommer vara helt slut imorgon då vi ska vara i bageriet och fixa inför julmarknaden. Likadant ska vi göra på Torsdag så kroppen kommer vara helt död sen. Jaja ska inte klaga endel har ju de svårare i skolan med många lektioner på en dag och många hemuppgifter :P 

 

 

Jag och min finaste vän Vickan<3

Av Nikkie - 25 november 2012 19:47

Godkväll :)


Nu sitter jag och älsklingen i soffan och ska snart slänga på en bra film kanske med min familj<3

Aja i alla fall denna helgen har vart ganska så bra i fredags var vi på studiebesök här i jönköping och sedan på kvällen var jag och min fina klass ute på krogen och härjade hade en kul tid tillsammans men kanske så var inte kvällen som planerat.. jaja,, de kommer fler helger. 

Igår (lördags) var vi lite på A6 och kollade läget sen var vi hundvakt åt Jonas hundar:) Så söta! Sen åkte vi till Ogge och Lina för att jag hade lovat att färga Linas hår som kanske inte blev riktigt bra.. Sen åkte vi in till Jonas kompis och där kollade vi film och bara hade de allmänt trevligt. 

Idag (söndag) Har vi inte gjort så mycket har firat mamma med lite kinamat och kladdkaka. Var också på A6 idag med för att köpa en present åt mammis. De fick bli en ljuslykta, ett doftljus och en påse med kvalitet kaffe, som hon uppskattade. 


Har haft en bra/trevlig helg trots lite motgångar..

 

 



Av Nikkie - 22 november 2012 21:30

Hej och Godkväll!


Idag har de inte vart en bra dag alls... började med att en i klassen brände socker på spisen så att brandlarmet gick vilket i sin tur gjorde att vi fick utrymma lokalen medans brandkåren kom så vi fick stå och frysa arslet av oss.. Sen skulle vi sätta ihop vårat peppakakshus med glödhet socker vilket inte var alls smart av mig eftersom att jag fick på mina händer så har massa blåsor på hela fingrarna hmm typiskt mig med. Aja dagen slutade ganska okej var med Vickan uppe på elmia eftersom dreamhack har börjat idag så nu sitter massa människor och dricker läsk, spelar och luktar skit :P haha ne bara skojjar! Har ju goa vänner som sitter där uppe nu i helgen så var och hälsade på dem. Mycket trevligt ^^. 


Yeees! Imon är de fredag och jag har taggat utgång med klassen sen i tisdags :P Helt otroligt att denna veckan har gått så jäkla snabbt. Japp japp nu blir de jersey shore och bara slappa i sängen kanske slänger in ett inlägg imorgon om så önskas? :) 



   


Här är i alla fall mina fingrar efter dagens incident.. Tycker ni jag ska skicka in en skadeanmälan på de? 


SVAR SÅ SNART SOM!!!! 

Av Nikkie - 20 november 2012 14:23

Usch.. orkar inte sitta i skolan mer. Gör typ ingenting ändå och nu ska man sitta här i mindre än 1 timme till. Aja hoppas de går snabbt för är sjukligt trött så ska bara hem och slänga mig i sängen med en bra film och popcorn.


Får se lite vad man ska göra när man vilat en stund kan ju inte sova för natten direkt, så så får de bli vet dock inte vad jag ska göra kanske träffa någon som vill ses :). Hade vart trevligt men får se som sagt. 

Idag har de vart segt så de smäller om de, har inte gjort alls mycket mest tagit de lugnt och lyssnat på musik för har inte haft motivation att plugga vilket jag måste göra men de kommer någon dag :P. 


Hopp, vet inte vad mer jag ska skriva har inte så mycket på hjärtat att skriva. Men mer kommer att komma kanske inte ska skriva inlägg varje dag? Vet inte men bättre ska de bli ska snacka runt med vänner vad man kanske kan ha med. Lite inspo hade inte skadat. 

 

 

Kiss my ass bitch :*

Av Nikkie - 19 november 2012 13:51

Hej hej :)


Vilken galet bra helg de har vart asså!

De går inte beskriva med ord hur kul fredagskvällen var, helt otroligt rolig och firades med fina vänner Vickan och Lisa<3

I lördags blev de ganska lugnt var då också med underbara vänner och älsklingen<3.


Nu är de en ny vecka och nya uppgifter att ta hand om, ska också hinna kolla på tyg till balklänningen med mamma och mäta hur lång den ska vara. Sen måste jag sitta med projektarbetet inte lika kul men de måste göras..

Idag blir de att vara med Vickan får la se vad vi hittar på för kul kanske någon som vill ses? :) Hade vart kul iallafall :).

Sen ikväll måste jag sitta och plugga lite inför lite olika ämnen eller ah får se hur de kommer gå med de :P


Aja nu ska jag kolla vad uppgiften i religion ska handla om har inte riktigt hängt med på de senaste timmarna :P.


 


En vimmelbild på Vickan, Mig och Lisa :) Tackar fina brudar för en as go fredagskväll ute i jönköping.


Av Nikkie - 16 november 2012 07:58

God morgon!


Vilken  morgon sitter nu och lyssnar på julmusik och försöker få in känslan så de blir ännu mer kärlek i de vi bakar till marknaden. Galet tidigt tänker nu men de får de va. Aja, idag blir de att ta de lugnt har ingen ork alls i kroppen att göra något får se lite hur jag ska götra ikväll har lite beslutsångest.. 


Har inte så mycket mer att skriva så de kanske kommer upp en inlägg lite senare i eftermiddag eller ikväll :)


 

Av Nikkie - 15 november 2012 22:24

Godkväll alla kvälls läsare!


Ligger just nu i sängen och har kollat på ännu ett avsnitt av Ghost Whisper, en helt otroligt bra serie må jag säga eller ja i detta fall skirva. 

Aja idag har de bara vart skolan i fokus har vart i bageriet och påbörjat vårat bak inför julmarknaden den 15 december så då är ni alla välkommna att dricka glögg/kaffe med en pepparkaka och lussekatt. Sen efter vi slutat skulle jag göra ett prov.. inte lika kul men de måste göras. Sen nu ikväll var jag med Victoria och hennes kompis Kajsa så vi åkte runt i vickans vrålåk lite överrallt mycket trevligt tycker jag :) 


Imon är de FREDAG igen, jäkla vad veckorna går snabbt! Så imorgon blir de att dra sig till skolan för ca 3 timmars lektion lite onödigt men man måste. Sen på kvällen blir de kanske utgång med en annan Vickan :D Kommer bli fett skoj.

Men nu ska jag börja packa mina saker för ska sova hos min pojkvän<3.


 

Av Nikkie - 12 november 2012 13:01

Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft en tanke på att blogga..


Orkar inte riktigt lägga ner den energi på något som inte alls många läser, lite synd men har kanske bättre saker för mig. 

Aja nu har vi haft prov i kristendom gick ganska bra så får hoppas på att de gick bra också. Är inte sån jätte pluggis som kan sitta flera timmar med att plugga, tyvärr för kanske hade vart ganska så bra nu sista året. Men men bättre ska de gå och mindre data timmar ska de bli. 


Efter skolan vet jag inte alls vad som händer får se lite, ska nog kolla igenom lite uppgifter som ska lämnas in denna veckan och sen blir de att vara med fina vänner och pojkvännen<3. 

Om man tänker efter lite så är de inte alls långt kvar tills de är JUL!! Helt sjukt vad tiden går fort man hinner inte alls med. Men nu blir de att fokusera på lektionen så ha det så bra sålänge :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards