kikkipicki

Alla inlägg under december 2011

Av Nikkie - 19 december 2011 10:49


En låt som jag och Lollo m.m lyssnade på i början av året runt påsk!! Och de var underbara tider<3

Av Nikkie - 19 december 2011 07:56

Godmorgon!


Sitter i skolan nu som man inte har gjort på ca 5 veckor!! Helt sjukt att tiden kan gå så snabbt..Så jätte kul att träffa ALLA i klassen igen :D helt awesome<3

Så idag är de vanlig dag i skolan de betyder att man har svenska och naturkunskap..! hmm,, lite sugit men hoppas tiden kommer gå snabbt :P

Efter skolan ska jag träffa underbara brudar ( lollo och vickan ) de kommer bli mys då<3!

Sen vet jag inte vad vi kommer hitta på för kul :S hehe tar dagen som den kommer helt enkelt :)


Men börjar lektionen nu, så får blogga lite mer sen.

// en glad men trött nikke :/<3

redigerade lite i photoshop! men blev inte jätte nöjd..  



Av Nikkie - 3 december 2011 14:59

Heey!


Lördag idag då!

De betyder fest så just nu håller jag och min underbara kille på att fixa oss :)


Igår hände de inte så jätte mycket var med Vickan och Ellis på stan och kollade runt på massa kul saker ;) hittade ett skit snyggt iphone skal så blir kanske att köpa de lite senare :)

Men har inte så mycket mer att skriva om så ha en fortsatt bra lördag<3// en taggad nikkie <3


 

Av Nikkie - 1 december 2011 18:23

Heeey!


 Tyckte de var dags att lägga in lite på bloggen så här kommer min senaste vecka:

Måndag var jag på praktiken och efter de träffade jag Vickan inne i stan sen åkte vi ut till norrahammar och chillade.

i tisdags var de typ samma och och sedan i onsdags  och nu är de torsdag och jag sitter just nu på torpa hemma hos vickan<3 Hon har även klippt sig blev sjukt nice ska ni veta! Senare kommer älsklingen och hämtar mig då ska vi checka läget hos nisse ( jonas kompis ).

Sedan blir de hem och sova för ska upp tidigt imon för börjar praktiken 6:30.. USCH!! men de är väl bara att börja vänja sig.. tyvärr men så är de i bageri/konditori världen.  Bara att leva med de!

( kanske blir bättre sen när jag ska starta eget ;) ) 


Imon är de fredag och då blir de chilla hemma tror jag :S 

Sen på lördag blir de att kolla ny mobil och även fest hos en kompis?! om man nu kan kalla de så? :P


hehe ne men ska kolla ny mobil som sagt någon som har förslag på vilken? har lite besluts ångest.. -.- haha nu snodde jag vickans " smiley " :P 


men ska vara social mot vickan nu så ha de bäst! // en galen nikkie :D



 

en bild från i våras på oss :) Hehe ( bli inte sura på mig nu ) :P

Ovido - Quiz & Flashcards