kikkipicki

Alla inlägg under juli 2011

Av Nikkie - 28 juli 2011 13:32

Heeey!


Sitter just nu hos Lollo och chillar och väntar på att klockan ska bli kvällen :P hehe då slutar beccis jobbet<3

Igår var en spännande dag..först var allt lugnt men sen på kvällen fick jag och brudarna åka in t akuten för att kolla upp mitt revben som hade fått en spricka i sig och typ blåmärken på insidan :P Men nu e allt chill,bara att personen som skadade mig tror inte på mig att de e skadat :P men de e en annan sak man får ta hand om.


Snart är de fredag vilket betyder grillfest :D haha tänka sig man har längtat att få ha liite kul även att de bara var en vecka sen man hade kul :P hehe,nästa vecka blir de nog party i Halmstad....igen! kommer bli så jäkla bra ;) 

hoppas på lite nytt folk men inte alls för många de blir inte kul då eftersom vi hade så jäkla kul första dagen i halmstad förra veckan så vill man inte förstöra den stämmningen :P haha nu ska jag och Lollo åka lite // kys til dig ;*<3


 


Av Nikkie - 26 juli 2011 12:01

Tjoo!


Idag är de tisdag och jag har vart 17 i en vecka...haha skojja bara:P

Idag har jag hunnit med ganska mycket eller ah vaknade vid halv 11 och ringde Lollo.

sedan fick jag värsta fnattet att börja städa så har stor städat hela rummet på ca 1,5 timme :D stolt nikkie här va ?! ;)

Men nu ska jag käka " frukost " sedan träffa Lollo får se vad vi hittar på senare ska vi iaf träffa beccis<3 då blir de galenskaper på riktigt :P haha va förväntar man sig av oss? ;P


Ikväll kanske de blir bio med brudarna hehe filmen vi ska kolla på verkar iaf bra kommer dock inte ihåg vad den heter :P

Nu är de bara 8 dagar kvar tills vi brudar drar till Halmstad igen (Y) kommer bli fett najs;) men nu måste jag skynda mig lite så kan inte skriva mycket mer

// kys til dig ;*<3


 

Av Nikkie - 25 juli 2011 10:16

heeey!


Nästan nyss hemkommen från Halmstad. längtar tillbaka men de blir de om 9 dagar då vi ska dra ihop ett gäng och festa och kolla på RixFm-festivalen eftersom den har slutat va i jkpg..men mer värt att åka t halmsad händer lite mer där ;)

haha men har haft en helt otroligt bra vecka med massa nytt folk<3 de var fett najs ;) förutom att jag fick en spricka i revbenet tack vare en jävel som slog mig utan andledning! jävla idiot :O aja, jag mår bra nu iaf ;P bara lite blåmärken här och var men jag överlever ;) haha har inte haft en lugnt stund på hela veckan har hänt massa saker hela tiden,var bla i stan med Lollo och shoppade,festade lite ( föööör mycket ) :P,och jag fyllde år :D haha de va najs. hehe några randoms började sjunga för mig mitt i natten :P. men de var kul!<3


Nu blir de iaf att ta de lugnt tills på fredag,då ska vi grilla lite och förmodligen fira mig lite med fest ;) hoppas bara inte på något oväntat :P // kys til dig ;*<33


 

Av Nikkie - 13 juli 2011 13:54

heey!


Onsdag idag. kommer bli en toppen dag med brudarna becca och lollo<3

vi ska checka in stan och A6 en sväng och köpa hårfärg ;)

sedan ska vi sätta upp ett tält för att se om de inte e sönder för jag och lollo ska tälta i halmstad :D haha kommer bli mysigt!


sedan vet jag inte vad som händer mer idag får ta dagen som den kommer. har ganska mycket som snurrar i huvudet just nu men har ju folk runt omkring mig som bryr sig<3 de är det som räknas ;D // kys til dig ;*<3 


 

Av Nikkie - 7 juli 2011 11:16

heeey :D


Idag är de torsdag vilket betyder att jag ska åka hem från familjen Lilja på Öland..tråkigt men måste ju hem och träffa alla kompisar!<3

sen ska min syster iväg imon.

Aja denna veckan har vart toppen både med sol,bad och trevligt folk :D

Igår var jag i Kalmar och shoppade lite kläder eller ah några linnen ;)

men de var mysigt att få gå på kalmars gator..igen typ elftehundrade gången :P

hehe ;D


När jag kommer t jkpg igen ska jag träffa Vickan,Alle och hennes kille<3 ( myys )

sen blir de grillning på vätterstranden. och träffa resten av folket :D

super trevligt några från klassen man inte träffat på typ 1 månad snart..lite surt men nu gäller de :D

Men aja måste plocka ihop de sista..// kys til dig :*<3


 

Av Nikkie - 4 juli 2011 11:37

Heeey!


Just nu är man på Öland och chillar galet. vet inte riktigt vad man ska hitta på idag för de e ganska dåligt väder.. :/ aja något kommer man på :D

Här ska man stanna i 1 vecka hehe de kommer bli super bra ;)


Vill bara meddela att jag saknar tiden då man kunde gå och lägga sig med ett leende på läpparna istället för att tårarna ska rinna ner för kinden..Saknar tiden då det fanns en kärlek i mitt liv,de gammla kompisarna som brydde sig men inte nu är allt över inget kommer att gå att ändra på..allt kommer repeteras tyvärr, men vill bara slippa bråken! // kys til dig ;*<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards