kikkipicki

Alla inlägg under mars 2014

Av Nikkie - 4 mars 2014 20:46

Hej och godkväll!

Semledagen idag men fick bli smörgåstårta istället då både jag och älsklingen har tröttnat på semlor..
I alla fall dagen började med att mysa med vovvarna och älsklingen i sängen sen blev de upp och fixa sig sedan drog vi till maxi för att köpa te :) efter de blev vi sugna på smörgåstårta så fick att köpa lite grejer till de.
Sen åkte vi hem och gjorde den, och reslutatet blev väldigt bra! Allt hade vi gjort själva förutom brödet då x) men rörorna som var i gjorde vi.
Nu på kvällen så fick de bli soffhäng och bara ta det lugnt. För imorgon ska jag upp tidigt.. lite segt men de funkar :)

Här är resultatet av smörgåstårtan.

Bild från i julas hos min far på Öland.

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards