kikkipicki

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Nikkie - 25 januari 2011 13:50

förlåt om jag inte uppdaterat på länge men jag har inte haft nått internet på datorn så nu fick jag låna mamma och jannes dator! som tur är iaf <3

 

aja nu har praktiken börjat så nu blir de inte någon sovmorgon längre eller jaa inte på 3 veckor! :( men men man måste ju vänja sig att vakna tidigt om man vill bli bagare :P iallafall idag vaknade jag kl 5. sen var de dags att gå till bussen sen " jobba " till kl 12 inte så länge men typ 6 timmar är ganska mkt när man anstränegr kroppen! så nu blir de några avsnitt av spårlöst de programmet som går på 4:an tror jag, missade de förra avsnittet i måndags :(

 

sen blir de att träffa några goa brudar vi ska baka lite får se om jag hjälper till eftersom jag bakat all som går att baka känns de som :P // kys til dig ;* <3  

Ovido - Quiz & Flashcards