kikkipicki

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Nikkie - 7 januari 2011 21:34

Nu blir det nog att titta på några harry potter filmer det var ju ett tag sen man kollade på dom :P men man får kolla själv för ingen annan i huset vill :( efter det ska jag nog sova! hur trött som helst somnade inte förrens kl 3 inatt!! men men det var en super kul kväll igår så det går inte att klaga på att man är trött nu.... :D

// kys til dig ;*




  

 ( förlåt men har lite bild brist just nu!! )

Av Nikkie - 7 januari 2011 17:45

  

Nu har man kommit hem från en dag på stan för att träffa Melina <3 det var ett tag sen vi sågs nu ( typ 4månader )....jag köpte ett linne på HoM mkt najs (Y)!

så nu är man helt slut men då måste man passa dom små syskonen :P men aja mamma borde komma hem snart ( hoppas jag ) x) // kys til dig ;*

Av Nikkie - 7 januari 2011 12:21

 


nu var det en ny dag igen! lite synd för att lollo åker ifrån mig :( men aja får ragga upp nån annan idag kanske vill ses? smsa då :) <3


men nu händer det inte så mkt jag ska snart hem och ta det lugnt i nån timma sen vet jag inte :S kvällen igår var helt sjuk tacks girls ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards