kikkipicki

Alla inlägg under maj 2012

Av Nikkie - 31 maj 2012 19:47

Hellu :D


Är hemma från jobbet nu, gick bra idag för er som undrar :) Har också suttit och gjort mina sista uppgifter i engelska och svenska, eftersom de ska vara inlämnade senast imon. Men har ju underbara vänner som hjälper mig iblan i och med att jag har de svårt med englskan :P 


Aja idag har jag vart i skolan var i bageriet hade riktigt kul förutom att jag var jäkligt trött.. men de får man vara ibland ;) Vi gjorde midsommarstänger av choklad (kommer bild sen). Måste bli klar med den först för nu ser den för j*vla äcklig ut. Men men ska gå och möta upp min underbara pojke nu så kanske skriver ett inlägg senare ikväll om jag orkar, eller så blir det imon på morgone :)// have a nice evening xoxo kikkipicki<3


 

Av Nikkie - 29 maj 2012 17:58

Godeftermiddag :D


Är just nu hemma och vart i någon timme är så, har vart och lämnat Lollo vid bussen för ett tag sedan sen sovit en stund. Hur skönt som helst :) Snart slutar älsklingen då blir de myyys på hög nivå<3 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på kanske en promenad eller något. Denna dagen har vart lite seg tyvärr så har inte orkat blogga under dagen men tycker ni kan vara glada att jag skriver då och då i alla fall. 

Har fortfarande ide tårka så vet inte alls vad jag ska skriva om.. (uppskattar verkligen om ni/du vill hjälpa mig med bloggen). 


Men ska hoppa in i duschen nu så kanske de kommer ett inlägg om bakverk igen känner att de kan vara dags för de nu igen :)



Bjuder på en gammal bild, men ska kanske bli blond.. "igen" hoppas ni gillar de :)  

Av Nikkie - 29 maj 2012 07:49

Hej hej!

Kan inte direkt skriva godmorgon för idag är det inte en alls bra dag..


Men iaf kom nyss till skolan därför jag skriver ett inlägg. Idag är det lång dag i skolan ända tills klockan 15:00 lite jobbigt men hoppas på att denna dagen går snabbt. Idag är de regnignt ute och inte alls varmt de suger..! Men man kan ju inte styra över vädret alls. Vilket är synd annars hade jag velat ha varmt och sol hela sommaren lång. 


Vaknade iaf vid 5:00 och insåg att fönstret var öppet vilket gjorde att det blev vääääldigt kallt i rummet plus att de hade regnat in. Men jag somnade om och vaknade lite efter 6, så fick sova iaf någon timme mer. Så idag kanske de inte blir så mycket bloggande för är super trött och har ide tårka vet inte riksigt vad jag ska skriva om..


(Så de hade vart jätte snällt om ni läsare hade kunnat kommentera några av dessa inlägg där jag behöver hjälp)   










Av Nikkie - 28 maj 2012 07:55

Godmorgon alla pigga läsare!


Har tyvärr inte kunnat blogga nu i helgen för att har vart i göteborg hela lördagen :)

Men sitter nu i skolan och ska ha den första och sista lektionen för idag. Efter denna svenska lektion ska jag åka till mitt jobb för att prata om sommar schemat. Kan bli kul att få reda på tider m.m

Tänkte också dra upp helgen lite vad som har hänt och så.


Fredag: slutade vid 9:15 så mötte upp Lollo så vi gick på jkpgs marknad som arrangeras varje år med kläder och annat skoj för ett billigare pris. På kvällen så satt vi ett mysigt gäng på piren och snackade skit eller vad man ska säga :P


Lördag: Vaknade as tidigt för att Jag och Jonas skulle hämta upp folk som skulle med till Göteborg! Hade en as trevlig dag med mycket skratt, tårar och solbränna... Hade tur med vädret men det var inte så farligt mycket folk behövde inte alls stå i kö alls länge vilket var skönt. Efter en hel dag på Liseberg så åkte vi hem både jag och älsklingen var mycket trötta så vi åkte hem och sov hur skönt som helst.


Söndag (igår): Gjorde inte alls mycket tog det mest lugnt eftersom vi vaknade så pass sent på dagen :P Men de var skönt att sova ut lite. Åkte även och tvättade bilen för att det kommit så mycket pollen på den.. Lite surt men sånt får man ta när de är vår/sommar. Senare på kvällen så tog vi de bara lugnt käkade lite gosaker och sedan var det sängen som kallade. 


 

En bild från förra året men säger bara jag bjuder på en sommarbild bara för att Jag/vi räknar ner till sommarlovet nu!!

Av Nikkie - 22 maj 2012 13:59

Hej hej :D


Har nu den sista timmen på den sista lektionen för idag :) helt underbart!

Fick nyss reda på att jag inte behöver vara barnvakt ikväll de betyder att man kan vara med underbara vänner istället<3


Har också en rolig sak att skriva till er nu ;)


Jag och alexandra sitter och gör en uppgift om matspjälkning och där ska man ta reda på vad som händer i kroppen vilket innebär att vi skulle skriva om ändtarmen :P


Alexandra: blablabla, men vi skiter i att skriva anus grejen!

Jag: haha så vi ska skit i anus?

Alexandra hahahaha!


För er som fattar så var de väldigt kul detta skrattet gjorde hela dagen ;D Herregud kanske inte verkar så kul när man läser de men det var kul nu på eftermiddagen så båda hade proppat i sig godis sedan har en sån här lektion :P det går inte ihop sig !

// love and kiss kikkipicki<3


 

Av Nikkie - 22 maj 2012 10:24


En rätt så bra låt enligt mig :) Men såklart så är alltid remixen bättre men lite roligare med en musik video ;)

Lyssna och kommentera vad du tycker om denna låt eller kom med andra förslag :D

Av Nikkie - 22 maj 2012 07:44

Godmorgon!


Är nu i skolan och ska snart börja första lektionen Engelska som ni vet så är det en låång dag för mig idag.. Usch orkar verkligen inte men hoppas på att jag ska till doktorn idag på eftermiddagen så jag kankske kan få gå hem sen. Men man vet ju aldrig när man kan få en tid.

Aja igår hände det massa saker endel saker vill jag inte ens skriva ut på bloggen för då kommer man la få massa skit från dom som kallade sig "vänner"!

Iallafall var med Lollo igår på efermiddagen sedan tog vi moppen till råslätt och träffade Ellis, Madde och Jossan :) mycket trevligt! Första gången jag och Lollo tar moppen till råslätt men det är alltid kul med lite äventyr. Efter det så stannade vi på ett ställe för att kolla till så att hjulen på moppen inte var sönder för att vi åkte på värsta guppet shiit vad vi skrek och skrattade samtidigt :P Det var nog de roligaste jag vart med om på länge inte skrattat så mycket på väääldigt länge :D Och efter de så körde Lollo hem mig så jag mötte upp älsklingen för vi skulle åka hem till honom och packa ihop våra saker för att vi skulle sova hos mig som vi inte gjort på ett tag så kände att jag behöver vara hemma lite. Vilket jag ska vara idag för ska vara barnvakt åt mina småskyskon hoppas bara på fint väder så man kan vara ute i solen lite :)


Kanske kommer ett inlägg senare idag/ikväll om lite andra roliga saker om du/ni har några tips så kommentera gärna här :) Kan ju va någon rolig upplevelse ni vart med om eller andra roliga saker som ni vill läsa här på min blogg :D



 

Av Nikkie - 21 maj 2012 13:53

Hej hej!

Sorry för dålig uppdatering.. :( Men har inte haft den tiden att sitta vid datorn så mycket.

Men nu kommer ett inlägg som vad som har hänt i helgen och idag :)


Torsdags:

Gjorde inte så mycket tog det mest lugnt och var med underbara vänner i stan<3


Fredags:

Kommer inte ihåg så mycket men var iaf i stan med Vickan och Oskar en stund sen var jag med jonas syster Anna och köpte pizza och bara hade allmänt tjejsnack ;) 


Lördags:

Gjorde inte mycket då heller förutom att vi grillade på kvällen väääldigt mysigt må jag säga eller ah "skriva" :P


Söndags (igår): 

Firade älsklingen som fyllde 22år! Var också i stan en sväng och gick en liten promenad på kvällen :) Sen var det bara hem och sova för att man skulle orka upp imorse också.


idag har jag vart i skolan hade svenska nationella (muntligt) gick faktsiskt okej men kanske inte helt hundra :P får se vad de blir för betyg men hoppas iaf på ett G vilket jag tror jag kommer få. Efter skolan nu vid 11 så mötte jag upp mammi på A6 skulle köpa present till älsklingen lite försenad men bättre de än inget alls. Så nu sitte jag hemma i sängen och väntar på att klockan ska bli 5 så jag kan få träffa Lollo som vart i stockholm nästan hela veckan! Saknaden har vart stor.. 

Under tiden jag väntar på henne ska jag nog kolla på "desperata husfruar" som vi brudar kallar dom ;)

// kiss and love kikkipicki<3

Skapa flashcards