kikkipicki

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Nikkie - 15 januari 2011 21:32

Nu har jag varit och lånat film av en kompis de blev Björn Gustafsson filmen och Bruce den allsmäktige! så ikväll/natt blir de lite komedi :Dthihih <3


men men nu kan jag inte lägga in något mer eftersom det blir film kväll :P // kys til dig ;* <3


     Dessa filmer blir de!! <3

Av Nikkie - 15 januari 2011 16:45

en gammal men bra låt tycker för den väcker massa känslor och man blir påmind om allt som hänt i livet! <3//kys til dig ;* <3

Av Nikkie - 15 januari 2011 10:16

go morgon! nu är de lördag idag ska jag hjälpa min mamma lite grann snäll som jag är :P <3 sen senare blir det väl att va med kompisar =) får väl se vad vi hittar på x) 


just nu lyssnar jag på musik och försöker komma på vad man ska ha på sig idag?!! :P  det är lite svårt ju... men men måste rusa kanske inte blir så många inlägg idag :/ // kys til dig ;* <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards