kikkipicki

Alla inlägg under februari 2011

Av Nikkie - 22 februari 2011 14:23

snart är skoldagen slut! då blir de att träffa Lollo och Vickan. super najs sen blir de hem och passa de " små " en stund... vet inte riktigt vad som händer efter de ? får se om de blir att stanna hemma hos mig eller om vi drar t stan eller nått :P aja måste fortsätta med svenskan men orkar typ inte har sån jäkla huvudvärk... fy säger jag bara! // kys til dig ;* <3


  

ännu en bild från öland väldigt stolt över denna för övrigt xP <3

Av Nikkie - 21 februari 2011 10:05

hejhopp nu är de måndag och skolan börjar! men som tur är börjar man klockan 12 haha vaknade 9 och visste inte vart jag var :P men sen upptäckte jag att jag var hemma hos Vickan och Julia :/ haha liite kul faktiskt :P 


men nu ska vi upp och käka på donken ^^ hehe jätte bra frukost eller inte... men men de är ju gott så vrf inte lix ? x) // kys til dig ;* <3


   ett nerlagt industri i hamnen i borgholm ^^

Av Nikkie - 20 februari 2011 08:48

jahopp då var de redan söndag och sista dagen på Lovet :/ lite synd men om man varit borta från skolan i 1 månad är de ganska gött att komma tillbaka! tillbaka till verkligheten kan man nästan säga.. iaf idag ska vi åka hem från Öland :( de har varit underbart här och jag har tagit massa fina bilder. men jasmine fick med 1 person från andra sidan kvällen då vi var ute och gick till " spökhuset "! usch de var riktigt läskigt att kolla på dom sen :S ikväll blir de att käka med Lollo och Vickan de blir säkert donken som vanligt men vi ska ha as kul nu sista lovdagen och allt ! sen vet jag inte vad som händer kanske blir en promenad :/ // kys til dig ;* <3


   någon vägg i borgholm! :D

Av Nikkie - 19 februari 2011 18:48

idag har jag varit ute och fotat lite men fick redigera dessa bilder hoppas ni tkr om dem för jag är lite stolt över dom! men de kommer bara 1 bild per dag :P // kys til dig ;* <3


   båtar i hamnen i kårehamn på Öland.

Av Nikkie - 19 februari 2011 09:41

nu är de lördag och jag ska baka tårta o.O haha hoppas den dblir bra :) men jag brukar lyckas men vem vet vad som händer... aja idag ska vi åka till strandtorp heter de och där ska vi " fira " morfar som fyllde år nu i veckan ^^ så vi ska käka lite kroppkakor :P mmh tycker de är så himla gott ;O sen senare idag blir de väl promenad och jag tänkte fota lite mera idag gjorde de igår men de blåste och var riktigt kyligt!! men idag verkar de vara bättre ^^ men nu ska jag sätta igång med tårtan tror jag :D ha de bäst! // kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 18 februari 2011 10:34

nu har man gjort sig klar för att åka till borgholm och kolla läget inte för att de finns så mkt att göra där nu när de är vinter men endel affärer är öppna iaf ;P men kanske inte så många killar xP haha lite surt men men har man släkt här så måste man hälsa på både på vintern och på sommarn och då får man se hur fint de är på vintern oxå ^^ eftersom alla åker till öland på sommarn säger dom att de är fint men de är nästan finare på vintern när de är mycket snö m.m och man kan sitta i sina stugor och mysa :P men måste sluta skriva ska åka nu ^^ // kys til dig ;* <3


öland på sommarn!     öland på vintern lika fint tkr jag :) 

Av Nikkie - 18 februari 2011 08:26

blev nyss väckt av mina småsyskon.... vilken härlig känsla nooot hade hellre sovit i 1 -2 timmar till eller nått men inte de.! men idag trodde jag de skulle vara sol men de är molningt hoppas de blir bättre under dagen ^^ men man vet ju aldrig! dagen är inte så jätte planerad utan den får bli som den kommer :) kanske blir en sväng ut i de blåsiga vädret eller nått :P // kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 17 februari 2011 18:17

jahopp då vart man framme på öland nyss käkat god mat och nu blir de mys <3 är oxå väldigt trött så får se hur länge man orkar hålla sig uppe ikväll/ natt har några avsnitt på svt play att kolla på ^^ hoppas de inte blir för läskigt :P aja imon blir de kanske att ut och fota några morgon builder hoppas de blir sol bara så blir de ännu finare :) kanske lägger upp några här på bloggen :D men kanske inte kan blogga så mkt under dessa dagar för måste vara med släkten <3 // kys til dig ;* <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards