kikkipicki

Alla inlägg under juni 2012

Av Nikkie - 18 juni 2012 13:50

Hej hej :)


sitter just nu på DreamHack :P Och tjötar lite med goa vänner väntar också på att Vickan ska komma :D

Helgen har vart underbar har vart med älsklingen och firat 10 månader, super mys fick en middag på Soya. Super gott!

Sedan igår hade han en till överraskning så fick en gigantisk smörgåstårta ;) De var också väldigt gott!

Annars har de bara vart mys på högnivå och eftersom de är sommar lov nu så blir de att vara mycket med Lollo :) och Vickan såklart! Och kanske en trip till halmstad men vet inte riktigt än :P Kanske ska dra till Öland och träffa familjen där :P Annars blir det mycket jobb så man kanske kan dra utomlands efter studenten :D // kikkipicki


 

Av Nikkie - 10 juni 2012 19:01

Hej!


Har fått låna mamma och jannes dator sålänge :) vilket innebär att jag kan skriva massa med inlägg ;D

Aja helgen har vart bra, har dock inte gjort så mycket but still.


I fredags var jag med Frida en stund kollade på film som vi inte sett sen vvi var typ 11 år eller något :P hehe men de var mysigt ^^ Senare på kvällen kom Älsklingen så vi lagade lite god mat tillsammans alla 3 :D Hur mysigt som helst<3


Igår (lördags) vaknade jag och Jonas rätt sent så vi hann inte göra så mycket men vi hämtade Jonas kompis Marcus i stan så vi åkte och handlade lite vilket var ganska kul. Har nog inte haft så kul i en mat affär innan :P Men vi överlevde ;) haha, sen åkte vi hem till mig för att laga en för tidig midsommar middag med sill, potatis, lax och en massa annat gott man brukar ha.


Sedan idag så har vi bara tagit de lugnt lagat lite mat och sedan kom min syster Jasmine hem så vi åt tillsammans. Efter några timmar av vila så kom mina minsta syskon hem :D Vilket inte var så kul eftersom Elias är "pappasjuk" så var de gnäll som sedan gick över dock. Vilket var väääldigt skönt så vi fikade lite och sedan fick de bada så nu sitter vi alla vid bordet och "äter" kvällsmat. För snart ska de sova vet inte vad som händer senare ska iaf fixa väskan tills imon och så sen blir de film och vänta på att mamma och janne ska komma hem från Italien :D Hoppas på fina presenter :P

//xoxo kikkipicki


 

Av Nikkie - 7 juni 2012 13:46

Hellu :D


Fick sluta tidigare så hinner med att skriva ett till inlägg en regning torsdags eftermiddag!


Aja, idag har vi vart i bageriet vilket innebar att vi gjort klart midsommarkransarna i choklad, blev väl ganska lyckad :P Hehe efter vi har lämnat in datorn blir de att åka hem och hjälpa syster med att packa hennes väska inför helgen, sen ska vi laga mat.Efter de ska jag träffa Lollo :D hoppas på massa "skitsnack" hehe kan bli kul ;) 

Ikväll blir de nog bara mys med älsklingen och Jasmine min syster då. Är ledig imon så får se vad som händer ska kanske in t stan för att handla inför helgen men vet inte rikitgt än. // xoxo kikkipicki


Bara för att denna bilden är så snygg ;) "puss Lollo"      



Denna bilden lägger jag in bara för att jag saknar henne otroligt mycket "puss Vickan"   

Av Nikkie - 6 juni 2012 19:38

Hej hej :)


Sitter och gör ingenting nu för tillfället men ska snart käka glass med älsklingen<3

Har också börjat lägga över ALLA bilder/skolarbeten till ett minneskort..för imorgon ska jag och resten av min underbara klass lämna in datorn så att man kanske kan få lite nya program efter sommaren! Får hoppas på de bästa ;)

Idag har Jag, Lollo, Marcus och Älsklingen Jonas vart på rosenlund och badat halva dagen så alla är nog rätt sega efter en dag där med mycket skoj och lite rivmärken :P Men jag dör ju inte för de. 


Resten av veckan så kanske inte jag kan skriva så många inlägg..lite surt att inte ha en dator hemma också iaf en som fungerar. Men ska nog kunna lösa de på bästa sätt :D // xoxo kikkipicki


 

Av Nikkie - 5 juni 2012 18:22

Hej hej!


Sitter nu hemma efter en händelserik dag. 

Först så börjar man skolan vid 12 till ca 13 inte så jätte lång tid men ändå en rolig dag :) Fick helt oöppnade paket kakor och juice att ta med oss hem från en lärare som inte vi gillar annars :P hehe men de får vara en hemlighet här på bloggen ;) Sen mötte jag upp Vickan och Oskar, och en stund senare kom regnet så vi åkte EN busshållplats inte så nödvändigt men hellre de än att bli mer blöt än vad vi redan var.. Så nu är mina underbara vänner påväg till Stockholm.. :( Lite synd men sådant får man ta ibland. Har iaf Lollo hemma som kommer underhålla mig dessa dagar :D Men nu ikväll blir de att ha en myskväll med älsklingen<3 Får se när nästa inlägg kommer är ju lediga imon så kanske skriver ett inlägg när jag vaknar eller ett under dagens gång. // xoxo kikkipicki


En bild när jag var brunett men snart kommer en bild på min "nya" hårfärg.  

Av Nikkie - 4 juni 2012 08:01

Godmorgon!

Tänkte börja detta inlägg med att jag blivit utmanad av Vickan att göra några frågor :P Klicka på hennes namn för att se hennes fotoblogg :)


-Favoritämnen i skolan? Mitt favorit ämne i skolan är bageri och konditori eftersom det är det ämne jag valde att gå.
- Vilket är ditt favorit djur? Mitt favorit djur är hund tror jag.
- Piercing eller Tatuering? Tatuering eftersom jag inte kan använda piercingar för min kropp stöter bort såna saker..
- Kräkas hela livet eller dö? Jag skulle nog välja att dö, för hatar att kräkas.
- Varför bloggar du? Jag bloggar för att jag ska kunna skriva av mig på ett sätt där andra kan se vad som hände i just min vardag.
- Favorit skådespelare/skådespelerska? Min favorit skådespelare är Johnny Depp :)
- Favorit genre inom film? De kan vara allt beror på vad jag är "sugen" på att se.
- Linne eller T-shirt? Det beror på vilken årstid annars linne.
- Favorit låt? Har inte direkt en favorit låt för jag lyssnar på nästan allt.
- I vilka länder har du varit i? Jag har vart i Bulgarien, Turkiet, Damark och Tyskland.
- Skostorlek? Jag har för tillfället mellan 37/38.
- Bruna eller blå ögon? Om jag får välja vill jag har blå när jag är blond och bruna när jag är brunett.
- vad skulle du helst vilja att din partner har? Jag tycker de är fint med bruna ögon men min älskling har fina blå ögon<3
 



Av Nikkie - 2 juni 2012 11:27

Hej :) 


Har nyss satt i färgen i håret, så nu blir det att sitta med de ett tag. Gjorde lite ont att dra ut slingor ur hättan men ska man bli fin får man lida pin :P Snart är de älsklingens tur att klippa sig. Senare blir det att jag och Jonas ska åka till A6 och kolla kläder :D Får se om man hittar något kul. 


Efter A6 blir de att dra hem och fixa sig inför kvällen, för ikväll kommer de bli en bra kväll :) Och sen blir det att dra in t stan en sväng kanske ska ta någon cider. Men kan inte skriva mer för måste hålla koll på tiden :P // xoxo kikkipicki



 

Av Nikkie - 1 juni 2012 17:03

Hej hej!


Sitter i sängen nu och ser ut som ett spöke vaknade för ca 1 timma sen kanske beror på därför :P Hehe men har iaf sovit ut sov fasen i nästan 3 timmar.. men de var skönt.

Snart ska jag ner till bussen för att möta upp Lollo :D Får se vad vi ska göra eftersom de regnar ute, inte så jätte roligt hade hellre haft sol och varmt så man iaf kunde sitta ute :O Men det är sådant man får ta bara de är fint väder imon för vi kanske ska grilla på kvällen plus att man blir mer partysugen när de e fint väder ^^.

Men ska fixa i ordning mig nu så kan inte skriva så mycket mer :P // xoxo kikkipicki!


(läs också mina vänners bloggar ) 


http://lollonord.blogg.se & http://mezei.blogg.se


 

Skapa flashcards