kikkipicki

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Nikkie - 9 januari 2011 19:52

Jahopp nu har jag varit ute en sväng och träffat Lollo =) det var väl trevligt <3

jag är väldigt trött idag så nu blir det film och sen sova så man orkar upp imon för att åka till stan och kanske fika =) smsa nu ikväll om du/ni vill ses eller nåt <3// kys till dig ;* 


Dagens citat: den som söker finner svar! <3 ;)


  

Av Nikkie - 9 januari 2011 15:40

  

hemma efter en dag på stan med mammsen =)


jag köpte typ inget.. men jag hittade ett par skor som jag ska beställa på internet! annars har det inte hänt så mkr idag senare ska jag träffa Lollo ovanligt? nja inte så :P vi ska väl gå våran promenad som vanligt. imon är det sista dagen på lovet så det blir nog att ta det lugnt eftersom alla andra är i skolan :P så det kanske blir att träffa dom när de är hemma från skolan :) // kys til dig ;*

Av Nikkie - 9 januari 2011 11:31

det här är en super bra låt tycker lyssna och se vad du tycker :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards