kikkipicki

Alla inlägg under juni 2011

Av Nikkie - 27 juni 2011 11:27

Heeey!


Idag är de måndag men de spelar ju ingen roll eftersom att de är sommarlov.

Nu ska jag tänka efter lite vad som händer idag....jo,nu vet jag! kanske ska träffa de bästa brudarna<3 vet inte vad vi kommer hitta på men något kommer vi väl på.

kanske blir Åsa-sjön idag tack vare att vädret är så fint :)

Senare ikväll får vi se vad som händer. Nu känns de verkligen som sommar när solen skiner hela tiden knappt några moln och ingen blåst! så jäkla skönt<3


Snart bär de av till Öland också nästa vecka. Då blir de chill med familjen och kanske träffa Carro :D och kanske lite nytt folk? ;P haha,ganska kul sen kommer man hem och träffar brudarna sedan kanske de blir Kalmar/Öland igen får se lite hur de blir med våra planer ^^ men skulle vart fett kul att åka ett gäng men men de får pengarna avgöra om man kan åka eller inte :P

Men nu ska jag käka frukost sen vänta på att alla ska komma hem från jobbet m.m :D // kys til dig :*<3


 

Av Nikkie - 23 juni 2011 10:07

Godmorgon!

Vaknade för inte alls längesen men vaknade första gången klockan halv 4..varför ska de behöva bli så när man e orolig?!

Aja igår var en fartfylld dag/kväll. åkte först till stan och träffade Becka,Matilda och Liam<3 Sen åkte vi till torpa och kollade läget sen åkte vi till öxnehaga och chillade hemma hos becka,sedan var vi i huskvarna och sen åkte jag till torpa igen för att träffa Vickan och Oscar ;) haha kul var de inne på pizzerian :P beställde en familje-pizza så kom dom in med en stor plåt :P


Idag ska man in till stan och träffa Matilda,Becka,Liam och kanske Anton :P

haha de ända man gör i jkpg är att dra in till stan händer mer saker där. Senare idag blir de väl att träffa Lollo och sedan försöka få tag i Ralle..

Sen ikväll vet jag inte alls vad som händer bara chilla typ brukar ju vara ute länge på kvällarna så blir väl samma idag med :D


  

 //kys til dig ;*<3

Av Nikkie - 21 juni 2011 12:30



låten väcker många känslor som uppstått under de senaste året!

jag älskar DIG verkligen och vill aldrig släppa taget om dig bara kunna se dig le gör att jag mår bra <3//kys til dig ;*<3

Av Nikkie - 20 juni 2011 19:50

Hej!

har nyss bakat en tigerkaka. haha hoppas på att den blir god ;)

Snart kommer lollo tror jag och vi ska käka rostade solrosfrö så jäkla gott e de :P

sen blir de bara massa skit snack som vanligt.Lite senare hoppas jag på att älskligen kommer och hämtar mig så jag kan få sova hos honom iaf inatt<33


Sen vet jag inte vad veckan har att erbjuda?! hmm får se snart e det midsommar också :D haha de blir en minnesvärd dag/kväll tror jag allt ;)

Men har inte så jätte mycket planerat den dagen men om de blir som tänkt då jäklar blir de party :P haha ne men jag vet inte ;D<3

men nu blir de fika // kys til dig ;*<3


 

Av Nikkie - 18 juni 2011 21:31

hejhopp!

dags för ett inlägg kanske? :P 

aja nu är jag med Lollo och Olle vi lagar lite mat haha macaroner och bacon ^^ kvällsmat på högnivå ;)


annars är allt som de ska bara lite trött på lovet för att vädret är som de e och att jag inte fått sola eller bada på en hel vecka! helt sjukt. imon blir de barndop i gränna hos ralles syster barn :D så sööt<3 

sen blir de nog bara chill ;)


 

Av Nikkie - 9 juni 2011 18:34

Hejhopp!


Nu är de sommarlov åhh så himla gött asså ;)

nu planeras hela sommarn med goa vänner och lite till! de blir ju en resa ner till Öland för att hälsa på släkten :D mysigt! men de e ju ett tag kvar tills dess. 


Nu har tiden förändras ganska mycket men på ett bra sätt nu kan man få vara lycklig dag in och dag ut de e toppen<3 mycket skratt ha de varit nu i några dagar och fler ska de blir ;) // kys til dig :*<3  









Av Nikkie - 5 juni 2011 10:51

Godmorgon!


idag är de söndag och vet inte riktigt vad som händer idag? ;S

tror att Lollo ska komma på lite lunch iaf.sedan vet jag inte om vickan kommer på besök<3


Senare idag kanske min älskling kommer och då blir de bara mys saknar honom så mycket nu<33

idag vaknade jag ganska tidigt av att min hosta gav spratt...usch hatar de!! aja hundarna blev ju glada iaf av att de fick sin morgon promenad :D aaw dom är så söta<3

i gårkväll var de chill fick träffa en vän som jag inte haft kontakten med på väääldigt länge..sen 2 grabbar till mycket najs (Y) vi chillade på altanen snackade lite och hade det trevligt :D men nu ska jag snart börja med maten sedan blir de ut i solen ska nog bada hundarna oxå synd om dom när de är så varmt ute :/ yees men kan inte sitta här mer. // kys til dig ;*<3


 

Av Nikkie - 4 juni 2011 18:17

Hejhopp!


Nu tror jag allt att sommaren är här. As gött väder ute och de är fortfarande varm :D helt underbart speciellt en dag som denna ;) vart ute hela dagen tror jag med hundarna.sedan var man tvungen att dra åh köpa cola så då fick man lite bränna iaf.

så nu blir de mat ute på altanen och bara chilla. de ända som fattas är min kärlek som inte är hemma :/ hmm,lite surt..<3


Imon är de söndag hoppas på fint väder då med eftersom hela denna veckan har de bara vart fint väder tur att man var ledig nästan hela veckan så man hann med lite saker. som typ shopping,glass,goa vänner, kolla på balen och mycket mycket mer! ;D

helt underbart enligt mig<3

Nehepp kan ju inte sitta här mer måste fixa maten :P // kys til dig ;*<3


 

Skapa flashcards