kikkipicki

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Nikkie - 13 januari 2011 21:35

det blev inte som planerat idag heller :( men men det finns fler dagar :)

nu ikväll blev de att träffa Ellen det var trevligt..<3 


nu är väskan färdig packad iaf åker ju imon...

imon kanske jag inte kan uppdatera så mkt för ska sitta i en bil i typ 3-4 timmar på eftermiddagen :/ då blir de att kolla film i datorn hela resan om batteriet håller får se till att ladda den mkt nu inatt :P men nu blir de att sova iaf god natt <3 // kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 13 januari 2011 14:45

då är man hemma efter en dag i skolan inte så lång dag väldigt skööönt! <3

mamma bad mig baka en sockerkaka som just nu är i ugnen hoppas den blir god! sen bakade jag snabbhavre kakor som är väldigt onyttiga :P men men man måste unna sig nån gång :) Imon är de fredag då ska jag åka till mormor och morfar på Öland <3// kys til dig ;* <3


   en sockerkaka med pepparkaks smak ( alltså mjuk pepparkaka)


   nån donut jag köpte för ett tag sen :P <3

Av Nikkie - 13 januari 2011 10:30

  

sitter på matten och våran lärare är in så bra på att hjälpa oss! men vi klarar oss iaf ( som tur är ). aja snart slutar jag för dagen då blir de Mcdonalds med trevligt folk xP kul kul!


ville bara säga att jag tycker matte är tråkigt :/ men man överlever 3 timmar med bara matte.... man dör nästan men nu är de bara 30 min kvar! // kys til dig ;*<3 

Av Nikkie - 13 januari 2011 07:59

god morgon! nu sitter man i skolan och ska snart ha matte :) inte så kul men men... igår hände de inte så mkt för jag blev lite arg på min syster!! men det är bortglömt så idag blir de att träffa Lollo igen och vi ska gå våran promenad. det är verkligen nyttigt att gå för man tränar så mkt på samma gång (Y)! men nu börjar matte :(   // kys til dig ;* <3

Ovido - Quiz & Flashcards