kikkipicki

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Nikkie - 20 januari 2011 12:03

Nu har vi haft lunch  och snart börjar livsmedels lektionen i 3 timmar :/ lite lång lektion men man blir van vid de x) vi gick till ikea och köpte " lite " godis :) thihi jag och Allex delade iaf på de :P så nu klarar man sig på lektionen iaf...

sen i eftermiddag ska man till tjejkvällen och träffa lite goa brudar Lollo ska följa med idag första gången på typ 1 år eller nått :P så de blir kul =) // kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 20 januari 2011 10:46

nu har jag fått tillbaka min dator. så nu blir de att installera om alla program och fixa låtar och bilder! fick nått virus från fb för de är ganska många som fått de viruset...inte så bra :/ aja nu har jag matte jätte tråkigt :( hatar verkligen de men det är ganska lätt kapitel! snart är de lunch blir säkert att dra till donkan med girlsen <3 men nu ska jag fortsätta arbeta så inte läraren får värsta utbrottet.. :P// kys til dig ;* <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards