kikkipicki

Alla inlägg under januari 2011

Av Nikkie - 18 januari 2011 12:13

nu sitter man och ska ha svenska :/ inte så kul men vi fick just reda på att vi ska kolla film hela lektionen lite najs asså! men en i klassen förstörde och sa att vi redan kollat på den en gång men vi röstade så vi ska kolla på troja ganska bra men ändå inte tycker inte om krigar filmer :( 


aja idag ska man till gården och chilla lite med goa brudar ^^ hoppas på en fin fin kväll <3 // kys til dig ;* <3   

Av Nikkie - 17 januari 2011 17:47

nu kan jag blogga igen :) inte kunnat göra de på hela dagen :( men men idag hade jag och allex smörkräms krig USCH vad äckligt fick i typ hela håret så de va helt flötigt sen efter...fy f*n för dig!! :P men jag älskar dig ändå <3 sen stack jag in till stan och träffade Lollo sedan åkte vi hem till henne så vi satt och snackade en stund <3 så nu är jag hemma fick hjälpa jasmine att öva på sin redovisning ^^ snäll är jag som lånar ut min dator :) <3 men nu blir de duschen efter all stress idag :) // kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 16 januari 2011 21:31

jadu vart ska jag börja de finns massa elaka ord jag vill säga dig men gör de inte!! xP fattar bara inte hur du kunde göra så...? 


förlåt är bara lite sur på några men men livet går vidare =) nu ska jag sova så man orkar upp imon så man inte försover sig :P <3/

/kys til dig ;* <3


  

Av Nikkie - 16 januari 2011 17:56

jag har typ förälskat mig i FLIPSYDE!! helt sjukt va bra låtar de gör <3 här är iaf en bra låt som de gör!!//kys til dig ;* <3


Av Nikkie - 16 januari 2011 13:34

nu blev de ändrade planer inget nässjö så får stanna hemma ist! så nu har jag bakat muffins ^^ mkt gott :P det blir väl fika och film sen senare..smsa om du/ni vill ses ;) <3//kys til dig ;* <3


   Mums!!!! <3

Av Nikkie - 16 januari 2011 11:05

idag är de söndag och sista dagen på denna veckan! nu väntar bara 1 vecka till i skolan sen är de prao i 3 veckor :) 


iaf idag ska jag till en " by " som heter nässjö :P där ska jag träffa Melina och kanske Allex <3 så nu ska jag käka frukost och sminka mig lite grann. 

denna vecka har gått fort iaf började ju i tisdags sen nu är de redan söndag och en ny helt sjuk vecka väntar ^^. // kys til dig ;* <3



   

Av Nikkie - 15 januari 2011 21:32

Nu har jag varit och lånat film av en kompis de blev Björn Gustafsson filmen och Bruce den allsmäktige! så ikväll/natt blir de lite komedi :Dthihih <3


men men nu kan jag inte lägga in något mer eftersom det blir film kväll :P // kys til dig ;* <3


     Dessa filmer blir de!! <3

Av Nikkie - 15 januari 2011 16:45

en gammal men bra låt tycker för den väcker massa känslor och man blir påmind om allt som hänt i livet! <3//kys til dig ;* <3

Ovido - Quiz & Flashcards