kikkipicki

Alla inlägg under januari 2013

Av Nikkie - 21 januari 2013 20:34

Hej hej :) 


Förlåt för dålig uppdatering... men har inte haft lusten att skriva något utan bara ta de lugnt ett tag. Men nu är de dags och jag tänkte börja med ett musik inlägg en väldigt speciell låt som jag lyssnar sönder men tycker fortfarande att den säger väldigt mycket. Kanske inte den nyaste låten heller men man ska lyssna på de som man tycker är bra, vilket jag gör. 

De är inte heller ItalioBrothers som har gjort den från början men jag lyssnar helst inte på för lugna låtar utan behöver en liten "push" eller hur man nu ska uttrycka sig. Lite " untz, untz" en bättre förklaring kanske :p



What you got if you aint got love?
The kind that you just wanna give away
It's okay to open up
Go ahead and let the light shine through
I know it's hard on a rainy day
You wanna shut the world out and just be left alone
Don't run out on your faith

'Cause sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand (Is just a grain of sand)
What you've been out there searching for forever
Is in your hands (Is in your hands)
When you figure out love is all that matters, after all
It sure makes everything else
Seem so small

it's so easy to get lost inside
A problem that's so big, at the time
It's like a river that's so wide

It swallows you whole
While you sittin' round thinking about what you can't change
And worryin' about all the wrong things
Time's flying by, moving so fast
You better make it count, 'cause you can't get it back

'Cause sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand
What you've been out there searching for forever
Is in your hands (Is in your hands)
When you figure out love is all that matters, after all
It sure makes everything else
Seem so small

When you figure out love is all that matters, after all
It sure makes everything else
Seem so small.

 

 

Jag bjuder på texten också ;)

Av Nikkie - 9 januari 2013 20:24

Hej hej :D 


Nu var de dags för ett blogginlägg av lilla mig. Jahopp vart jag börja?


Jo, jag hade det ju svårt för någon vecka sedan med massa grejer som sårade mig men allt har löst sig nu och jag är lycklig igen :). Den bästa lyckan någonsin kan man säga. 

Min kille har nu åkt till Estland i några dagar och jag känner mig så jäkla ensam.. Usch! Men jag tar dagarna som dom kommer och jag kan för en gångs skull säga att jag längatr till söndag då han kommer hem<3 Lägtar galet helt enkelt. Men till helgen blir de festligheter med Vickan och Petra! 2 helt underbart goa brudar<3


Skolan har ju dragit igång igen, visst de är la skönt eftersom att de bara är en termin kvar! Men man vill ju alltod känna sig fri från skolan och allt arbete som krävs. Men de är inte alls långt kvar till nästa lov och jag kör mitt egna race och tänker inte lyssna på andra vad jag ska göra och inte göra. 


Aja snart blir de nog läggdags för mig är sjukt trött och de är ju en dag imorgon också med massa roligheter i klassen. 



 

( bild från instagram, följ mig @kikkipicki) 


Skapa flashcards