kikkipicki

Alla inlägg under september 2013

Av Nikkie - 27 september 2013 10:53

Heej!

Fredag idag åh jag är taggad för helgen. Blir att vara med fina vänner och min otroligt underbara pojkvän <3

Igår var jag och mamma på en loppis där jag hittade massa fynd. Allt ifrån filmer till skor! Helt underbart hittade ett par skor som jag kollat på länge fast kostat en förmögenhet... men jag hittade ett par som knappt var använda så jag piffade till dom lite så som jag ville ha dom :D. En kul grej också att göra köpte skorna för inte ens 100 kr och bling blinget köpte jag på bik bok för ca 40kr då kan man säga att man fyndat när man gör ett par skor personliga under 150kr.

Just nu har jag ätit frulle och gjort mig iordning för ska snart dra mig in mot stan! Kanske hittar fler fynd man vet aldrig.
Jag skickar med en bild på skorna också eftersom jag vet att ni blir nyfikna på dem :p

Har förresten klippt av mig håret också :p tycket de behövdes ;)

Av Nikkie - 25 september 2013 22:06

Tjisses, va längesen jag skrev här ca 4 månader sen och de är galet mycket! Hänt mycket på den tiden kan jag meddela.


Har hunnit gå balen med mitt hjärta, haft en helt crazy student med underbara klassen, sommarjobbat och bara levt livet. Har också vart på Öland över midsommar hos min kära Pappa och hans fina familj. Fick också träffa vänner härifrån och fira midsommar en dag försent men men de har vart en helt otroligt bra sommar.


Nu har hösten kommit och de har börjat bli rysligt kallt men de kan också vara mysigt nu får man tända ljus och inte känna sig tvungen att sitta ute hela tiden under dom dagar de är fint väder.


Jag kan inte alls lova att börja skriva mer men kan i alla fall försöka så gott jag kan :)


Kan tyvärr inte ladda upp någon bild då jag lånar en dator med absolut inga bilder på :P Bara ni läsare blir nöjda att jag har skrivit något!

Ovido - Quiz & Flashcards