kikkipicki

Alla inlägg under februari 2015

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er!

Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x)
Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget gick 05:20 ifrån stationen.. bara att dra sig upp! Men tiden gick sjukt snabbt åh jag var framme i Göteborg.

Nu skulle jag bara hitta till lokalen där vi skulle va, men de var lättare än jag trodde och jag kom inte sist utan först :p hehe!!
Dagen gick fort och vi var färdiga tidigare än väntat så jag hann gå en sväng på stan och nordstan innan jag skulle åka med bussen hem :D
Men nu till de värsta på heeeeela dagen!!
När jag kliver på bussen så var de ganska så kallt men tänkte att de var för bussen stått länge i de kalla vädret.. Men nej de blir inte varmare de var svin kallt så vi stod i Borås i 11 min exakt för att busschauffören skulle hitta felet -.- åh jag ville bara komma hem tror alla andra på bussen ville detsamma. Så jag åkte på en kall buss bara 5 grader i bussen från Göteborg till Jönköping de är ca 2 timmar hem!!! så hoppas på att inte bli sjuk nu..

Aja nog om de idag ska jag på möte hos arbetsförmedlingen :) får se vad dom säger där!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards