kikkipicki

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Nikkie - 8 januari 2011 23:57

  

Detta är en tröja jag tänkt köpa men vet inte om jag ska! behöver hjälp :P


men men kvällen blev att träffa Evve vi gick en liten runda sen träffade vi några andra galna människor :P men trevligt var de :) så kvällen blev lyckad iaf <3  


aja nu blir det nog film sen sova för är ganska trött... det är ju en dag imon me!! massa kuliga saker händer då ^^ <3 // kys til dig ;*

Av Nikkie - 8 januari 2011 15:45

                    

Nu har man bakat igen fast det var ett tag sen nu :P aja sen har jag ätit lite mat..nu blir det musik brände en skiva så man kan höra genom bioljudet xP lite bättre ljud än genom datorn :) 


dagen blev inte som tänkt men den är inte slut än hoppas på lite kul och trevlig kväll iaf <3 om du inte har nått att göra smsa eller ring ( till dig som har mitt nummer ) :P <3 // kys til dig ;* <3

Av Nikkie - 8 januari 2011 12:51

ännu en dag i kalla Sverige vill verkligen inte stanna här mer så nu har jag och ett par kompisar bestämt att vi ska till Miami i slutet av 3:an men självklart är det pengar som spelar roll...men iväg ska vi <3


jahopp idag händer det inte så mkt skulle träffat evve men hon kunde inte idag :( men men är det nån annan som vill ses smsa gärna :)

// kys til dig ;*



   MIAMI BEACH! <3

Ovido - Quiz & Flashcards