kikkipicki

Alla inlägg under juli 2012

Av Nikkie - 18 juli 2012 10:12

Godmorgon:D
Sitter just nu i soffan och kollar på real housewives of Beverly Hills:) ett ganska så roligt program om man gillar skvaller ;) men idag blir de inte bara att kolla tv ska även baka en chokladtårta som vi ska äta imon när fina vänner kommer på besök <3
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer senare :p //kikkipicki

Av Nikkie - 17 juli 2012 13:49

Nu har de ängtligen kommit en app så jag kan blogg genom mobilen! Helt underbat:) så om ni undrar vad som hände nu i helgen så var jag och Jonas på öland ;) hade super mys träffade släkten och så var vi även på kalas :D vilket var väldigt roligt för då firade vi mig lite som fyller år på torsdag så då blev de god mat och en otroligt fin tårta :) //kikki<3

Av Nikkie - 8 juli 2012 13:29

Sorry för att de inte har kommit så många inlägg på sista tiden.. MEN har inte haft tillgång till dator eller internet på de senaste veckorna då sommarlovet började :(


Men nu kommer lite update iaf :) Har inte gjort så jätte mycket under lovet har mest vart med underbara vänner och pojken min<3

Nu i veckan har jag jobbat så räknade ihop att jag jobbat 36 timmar på 5 dagar :O helt otroligt och lika många timmar blir de veckan som kommer. Sedan är jag ledig igen i ca 2 veckor om inte jobbet behöver mig ;) Fyller också år om typ 11 dagar vilket känns otroligt bra :D Så då blir de att fira så de smäller om de!! 


Aannars vet jag inte riktigt vad som kommer hända ska kanske till Öland denna helgen som kommer ^^ har saknat alla min släktingar där nere så de blir att hälsa på dem en sväng, sedan ska jag och Jonas åka runt lite på lilla ön och kolla på massa sevärdigheter :) Fast jag som har bott på Öland har ju nästan sett allt men eftersom Jonas är sån "turist" ville han de :P 


Ikväll blir de kanske bio vet dock inte vilken man kan kolla på :P Så lite förslag hade inte skadat. 

// kikkipicki<3

Ovido - Quiz & Flashcards