kikkipicki

Alla inlägg under augusti 2014

Av Nikkie - 23 augusti 2014 11:06

Fixade bilderna lite snabbare än tänkt :P hehe!!


      



Av Nikkie - 23 augusti 2014 10:31

Godmorgon!


Det var ett tag sen jag skrev nu tyvärr.. har bytt mobil så bloggen har krånglat lite på den. Så nu har jag fått tag i en dator.


Som många vet så har det hänt ganska så mycket på denna tiden jag inte har bloggat så som att jag har fyllt 20år för lite mer än en månad sen :P. Det firades med tårta och cider såklart. Fina vänner kom också för att fira mig :D.

Jag har också gått en utbildning på 2 månader så just nu har jag praktik på ett city hotell i Jönköping. Jag trivs otroligt bra där med all trevlig personal och givetvis alla gäster. Så nu har jag har bara 4 veckor kvar på hotellet sen är jag färdig utbildad inom Service och bemötande. Något jag faktikst är nöjd med ångrar inte en sekund på att jag valde just denna utbildningen.


Helgerna har bara flugit förbi och det har hänt massa roliga saker så som förra helgen då var Jag, Linda och Michelle på rockabilly i folkets prak i Huskvarna. Där det kom massor med bra artister men fram för allt Eva Eastwood som är Lindas idol ;) Så jag följde med för skojs skull och jag kan säga att de var längesen jag hade så roligt som den kvällen!! En otroligt minnesvärd kväll med massor av trevliga människor.


Denna helgen blir mest att ta det lugnt vi ska ha lite kräftskiva med Linda, Marcus, Jonas och jag. Får aldrig nog av kräftor eftersom jag är näst intill är uppfödd med fisk och skaldjur så finns det i blodet :P haha skämt å sido. Jag ska nog tvätta lite också innan dom kommer, ska kolla på en serie och bara ta det lugnt och ladda inför vecka 2 på hotellet eftersom jag stiger upp så tidigt på morgonen så förtjänar jag en vilodag iallafall.


Jag bloggar från Jonas föräldras dator där jag inte har några bilder så detta blir ett inlägg utan bilder men ska nog hinna med det senare att lägga in lite bilder. Så det kanske kommer upp senare idag :)


Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards