kikkipicki

Alla inlägg under december 2014

Av Nikkie - 3 december 2014 11:24

God förmiddag!

Kollade nyss när senaste inlägget var och de är ju över en månad sedan jag skrev!!
Har dock inte haft orken att skriva eller haft nått att skriva om.. lite idé torka!

Men jag har just avslutat min praktik på espressohouse väldigt tråkigt :( för trivs riktigt bra där med alla glada tjejer som jobbar där och även alla goa gäster :)
Men de blev lite jobb där nu i december iallafall vilket är riktigt roligt :D

För ca 2 veckor sedan fick jag är överraskning av älskling och 2 väldigt nära vänner :) vi åkte till Göteborg och bodde på hotell, gick på Liseberg, käkade god mat och bara umgicks<3 de var riktigt mysigt och jag blev överlycklig för de :) gillar annars inte överraskningar då jag gärna vill ha kontroll över vad som händer sen är de nog endel nyfikenhet i mig också ;) haha!!

Denna veckan har vart ganska så lugn. Jag och älskling var på a6 och skulle köpa julklappar vilket slutade i total hjärnsläpp men sen kom de lite idéer så vi körde på dem :p. Igår så bakade vi lite "julgodis" eller vad man ska kalla de x) gjorde jordnötskaka och corn flakes kakor :) haha inte så komplicerat men gott som fasen va de ;).
Nu längtar jag riktigt mycket tills den dagen vi ska baka en massa godis, de bästa jag vet med julen är sötsakerna x) inte så ovanligt kanske x}. Men får skylla på att godis suget går i släkten ;). Inte mitt fel ;)

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards