kikkipicki

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Sanning!

Av Nikkie - 30 januari 2012 08:30

Godmorgon!


Shiit vad ska man skriva utan att man får skit utav de..? jaja,, jag skrievr det som jag själv tycker passar in och de som jag vill ha med i min blogg.

Men men,, helgen har var otroligt bra :D I fredag var jag och Lollo ute på stan och kollade läget runt alla krogar :P

hehe lite kul att se hur folk beter sig " fulla ". Träffade också lite folk som vi känner ;) haha,, de var kul med andra ord i och med att hon och jag inte är 18 än så kommer vi inte in någonstans så vi fick ringa och smsa till de människor vi visste skulle ut. Så vi träffade Frida och hennes kompis sen min kille och hans polare :P de var lagom " lulliga " när vi träffade dem första gången. Men de var kul :D

Efter några timmar åkte Lollo hem, så jag, Anna och hennes kompis åkte runt lite i stan i ca 2 timmar och väntade på att Jonas och hans kompis ville hem, men inte nog med de så försvann de och vi fick plocka upp dem på gräshagen.. Var inte hemma förrens vid 4 tiden.. såklart så kunde man inte somna då :/ men försökte sista gången jag tittade på klockan var den 5, så borde ha somnat då :P


Aja,, sitter nu i skolan och har svenska..vet inte riktigt vad vi ska göra men får la fråga någon i min grupp eftersom vi gör ett grupparbete :P hehe känner min väldigt aktiv..eller inte!!? 

Slutar tidigt idag så blir kanske hem och sova en stund för senare kommer vickan och oskkar hem till mig

( tror jag ). Senare på eftermiddagen kommer Lollo också :) så då är alla brudar samlade ;)

// en liiite trött nikkie<3'


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er! Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x) Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget ...

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D Ny vecka och nya händelser :) Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! ...

Av Nikkie - 16 januari 2015 12:54

Halloj! Fredag och de började med sovmorgon :) så himla skönt! Det blev en ganska fattig frukost för var inte alls hungrig x) men får ta igen det sen :) Jag blev också hundvakt en stund åt pepsi anna och fiddes lilla vovve :) men ser de inte som...

Av Nikkie - 11 januari 2015 12:31

Heej! Söndag idag men har inte någon söndagsångest alls faktiskt :p blev inringd att jobba så de blir lite jobb i några få timmar men kul som tusan. Denna veckan har gått hyffsat fort. Hunnit jobba lite och i Torsdags var jag och älskligen på ...

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!! efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!! aja kanske var på tiden också :p yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton! Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på e...

Ovido - Quiz & Flashcards