kikkipicki

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Nikkie - 17 januari 2012 08:07

Godmorgon!


Sitter just nu i skolan och gör typ ingenting.. Orkar inte va här idag vet inte om jag börjar bli sjuk eller något för orkade knappt gå upp imorse :/ men men de e bara att ta ett djupt andetag och iaf försöka klara av skoldagen.

Igår var de kul jag och Lollo åkte och solade i stan sedan käakde vi på donken :P hehe som vanligt.. ;) 

Efter de åkte vi och mötte upp Vickan, och sedan började lollo sin lektion så jag och vickan drog hem till mig och bakade nutellamuffins :) De blev väldigt lyckade denna gången. Så blev rätt så nöjd<3

Efter de var vi ute en sväng och chillade runt i norrahammar.. inte så jätte kul men vad skulle vi gjort hemma?!!

Senare på kvällen kom Jonas och hämtade mig så vi åkte hem till honom,, men naturligtvis hade han träning.. så jag stannade hemma hos honom med hans familj och kollade på idrottsgalan:) lite mysigt ändå. 

När han kom hem gick vi direkt och la oss för båda var ganska trötta. 


Men aja,, idag är de tisdag och slutar relativt sent ne men klockan 15 iaf :P Får se lite vad som kommer hända idag har inte så jätte mycket planerat.. men tar ju dagen som den kommer :)

// en jäkligt seg nikkie..<3

Vill ha tillbaka sommaren<3 Saknar värmen och träffa " nya " vänner<3  



Ovido - Quiz & Flashcards