kikkipicki

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Nikkie - 11 januari 2012 07:59

Godmorgon!


Sitter just nu i skolan och väntar på att alla i klassen ska komma hit :) hehe så därför kunde jag trycka in ett blogg inlägg nu på morgonen. 


Gårdagen var helt okej faktiskt :) var med Vickan, Lollo och Oskar vi drog till maxi direkt efter skolan för att inhandla lite till muffinsarna! De blev choklad muffins med nutella och strössel hjärtan (a) de blev super söta dock hann de inte stelna helt,, så de kommer en bild senare :P Efter vi hade gått till bussen åkte jag till älsklingen min<3 vi kollade lite på " masterchef " den svenska versionen :) 

Om man ändå kunde laga så bra/ god mat de vore en dröm men nu går jag ju bageri och konditori så då blir de att baka massa fina bakverk. 


Men nu börjar den första lektionen idag och även den sista ;) går bara till klockan 11:00 idag, efter de ska jag ner till stan och sola.. tyvärr har de nästan blivit ett beroende men jag försöker hålla mig sålänge som möjligt!

// en super duper trött nikkie!  



Ovido - Quiz & Flashcards