kikkipicki

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Nikkie - 23 januari 2012 08:02

Godmorgon!


Måndag idag och rätt så pigg, kanske för att jag hann tvätta håret imorse :P hehe,, tog lite kallvatten så man kunde vakna till..Usch! men men nu är jag vaken :) 

Helgen har vart underbar fast lite tråkig..Vickan åkte på maginfluensan.. tycker synd om henne<3 Så nu är det bara jag kvar som ska bli sjuk men börjar känna de i halsen att de är något pågång,, hmm..ska försöka hålla mig frisk!

Just nu är de skola fram till 11:00 då ska jag hem till Jonas och lämna datorn sen bli det nog snabbt in till stan för att möta upp Lollo som ska t ED-gymnasiet idag.. självklart är jag så snäll och följer med henne (a). 

Men de kan bli kul att se hur alla ser ut där :P haha,, ne nu ska jag inte vara elak ^^. 


Efter de ska vi åka ut till norra och umgås lite kanske träffar några härliga människor där :) Men de bästa med denna veckan är att Lollo sover hemm i norra :D thihihi,, sen självklart att Vickan ska se till att bli frisk fram till på Onsdag!! de är ett måste!! De går inte att klara sig utan någon från oss brudar<3

Men men nu ska jag kolla vad vi ska göra i svenskan..

// en rätt så glad nikkie ändå<3


I helgen var vi barnvakt åt denna sötnosen Agnes<3 som är min söööta lillasyster:D  

Ovido - Quiz & Flashcards