kikkipicki

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Nikkie - 31 januari 2012 10:37

Tjoo!


Ville bara säga att nu har jag sagt mitt, jag orkar inte hålla på hela tiden :O bara förstå de!! jag ger mig gör vad du vill men jag kommer inte finnas när de väl gäller.. 

För du säger ju inte mycket till mig ändå så varför ska jag alltid ta kontakt..? orkar inte med de! Så bara förstå jag

skiter i dig helt och hållet!! Du är inte värd min vänskap för jag har andra vänner som jag kan lita ;O

Av Nikkie - 31 januari 2012 08:26

Hej!


Sitter nu i skolan och har engelska.. lite sugit men har en väldigt bra lärare :)


De jag tänkte skriva om idag är att: Sanningen är svår att få fram men när den väl är framme så sårar man någon, vilket jag gjorde igår.. igår var de en dag med mycket sanning jag sa vad jag tyckte och brydde mig inte om vad de skulle säga " om " mig efteråt. Men jag är stark och man kan inte bli sur för en sådan sak jag sa bara vad jag tycket alla har väl rätt till sin åsikt. Eller har jag fel? Men den personen jag sa det till verkade inte bry sig överhuvudtaget vilket jag tycker är lite dålig stil man ska väl lyssna på sina vänner?! De är min åsikt iaf.. Men bara sluta lyssna på mig gör de. Jag har iaf sagt vad jag tycker om den saken, men bestäm själv förlora vänskap eller respektera min åsikt?

Känner bara att de e konstigt :S

Kan tyvärr inte skriva här på bloggen vad som hänt för vill inte anklaga vissa personer. Så ni läsare kommer inte få reda på vad som händer bakom mitt " skol liv " om man nu kan tolka sig så? 


Jaja,, jag har bestämmt mig att jag måste våga säga vad jag tycker och tänker men så fort jag gör de så får man skit på sig.. Orkar inte de!! Men men som sagt mist en " vän " eller lyssna vad denna vännen har att säga som ändå är en rätt viktig sak. Men bestäm själv!!

// en irreterad nikkie!!!!  




Ovido - Quiz & Flashcards