kikkipicki

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Nikkie - 16 januari 2012 07:56

Godmorgon!


Min helg har vart lite upp och ner.. men men de löser sig med tiden.

I fredags var vi på innebandy match :) de var skoj men efter tredje halvlek hände en liten grej som jag helst inte vill ta upp i bloggen..Men var iaf med Frida, Vickan och Oskar även pojkvännen var med och spelade musik i " pauserna "<3

Men efter matchen drog alla hem, utan jag som sov över med älsklingen<3 super mys men de kanske inte var så jätte kul efter de som hänt 2 veckor före som jag fick reda på i fredags men de löste sig iaf.

I lördags var Jonas i bodafors med tjej laget och spelade match...Hmmm! vad gör man då? Jo man träffar bästa vän i norrahammar och får tillbaka de " gamla " tiderna :) Vi satt på brodalskolan där vi gick för några år sen och bara njöt av solen! Sen åkte jag hem igen och sedan hämtade Jonas mig så vi stack hem till honom och käkade lite god mat.

På kvällen träffade vi Lollo och hennes kille :) Vi bakade muffins de tog ett tag men de blev iaf klara :P


Igår hände inte så mycket tog de mest lugnt men sedan åkte vi till ekhagen för att träffa Lollo och hennes kille igen :P hehe tycker det är bra att alla kommer överens med varann :D 


Idag är de måndag men är inte så trött idag som jag brukar vara såhär tidigt på veckan.. De är rätt skönt men men har bara bara 1 lektion idag så slutar prick 11. De kan inte bli mycket mer chill på en måndag, i eftermiddag ska jag träffa Lollo så ska vi ner till stan och sola lite ;) hur skönt som helst. Efter det börjar Lollo skolan så jag ska nog åka hem och " sova " en stund så man orkar vara med brudarna heeeeela eftermiddagen och lite inpå kvällen. De har vi alla saknat de gamla goa tiderna :P hehe,, men nu börjar min lektion så ska vara aktiv på den istället för att surfa runt på nätet vilket är vääldigt enkelt när man arbetar vid datorn. // en pigg men ändå slö Nikkie <3

vill ha tillbaka piercingen i näsan.. :/     

Ovido - Quiz & Flashcards