kikkipicki

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Nikkie - 24 januari 2012 08:13

Hej!


Vet inte vad jag ska skriva om idag..helt tom på ord!!

Men som vanligt sitter jag i skolan vid denna tiden och idag är de engelska på schemat. Rätt kul för ska redovisa idag:P


Aja,,  gårdagen var helt okej,, träffade Lollo och hennes kille ute i norrahammar :) 

Vi var och fikade på de ända fiket i norra :P hehe,, där jag praktiserade förra året ;P 

Som sagt vet inte vad jag ska skriva men kanske kommer på de senare idag,, ska dock försöka struktuera upp bloggen kanske skriva om olika teman sånt som jag gillar mest och vad jag verkligen gör på fritiden inte för att jag ljuger för mina läsare men kanske ska skriva på ett " snyggare " sätt. Men nu börjar redovisningarna så måste avsluta detta inlägg!! // en nervös nikkie :S


 

Ovido - Quiz & Flashcards