kikkipicki

Alla inlägg under maj 2011

Av Nikkie - 3 maj 2011 20:39

hmm förstår mig inte på endel människor? :S men de ska väl vara så? eller?!!

usch fattar inte vart världen är påväg.. asså ah orkar bara inte med dom som säger att vi ska lösa de på ett eller annat sätt men varför försöker du inte! gör ju allt för att vi ska ha kvár kontakten..men du verkar inte vilja ha de så!! vet inte alls hur jag ska göra för att du ska förstå? vill bara lösa allt<3 men okej jag ger mig nu..


 

Av Nikkie - 3 maj 2011 12:29

jahopp nu är lunchen slut eller ah för typ 30 min sen men men... käkade med mina härliga brudar Julia och Vickan<3 sitter och ska läsa min svenska bok men de går inte så bra med bra musik i öronen :P hehe Oops! 


men snart är de rast igen blir väl att sitta i solen som har kommit fram nu efter all snö..! haha fatta att de snöade i Maj helt otroligt :O 


kanske blir glass på Ikea haha eller inte jätte kallt ute jue :/ 

sen ville jag bara säga TACK de finns 1 människa för varje person i hela världen spelar ingen roll hur man ser ut eller hur man beter sig de finns ALLTID någon som passar just den personen<3 // kys til dig :*<3  



Av Nikkie - 3 maj 2011 08:45

godmorgon! har inte haft tid att blogga så mycket men nu är de tid för de tycker jag ;)!


Sitter just nu i skolan och väntar på att Idrotten ska börja..hmm fick reda på att vi börjar halv 10 istället för 9 men var i skolan klockan 8 för att hinna plugga lite på matten..men de går inte så bra :/ aja idag händer de inte så mycket blir väl att ha gården öppen hoppas på att de kommer lite trevligt folk dit idag. så de inte blir så tråkigt som förra veckan :( 

skulle ha gått på promenad men vädret höll ju inte i sig..de suger lite men aja kan ju inte bestämma hur vädret ska vara!! // kys til dig ;*<3  





Ovido - Quiz & Flashcards