kikkipicki

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Nikkie - 11 maj 2011 10:06
Du är vacker som du är, 
du måste vara som du var. Det är knappast fel på dig, 
det är fel hur världen är idag Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra för innerst inne vet dom om att dom har fel och 
du är underbar.<3


   
Av Nikkie - 11 maj 2011 09:27

Godmorgon!

sitter just nu i skolan och har engelska ;) ganska tråkigt men man måste ju ändå ganska chill dag slutar ju 11:00 så då blir de att vara en lite pluggis idag ska sitta på bibblan och lämna lite böcker sen läsa lite om jag hittar den boken jag vill läsa!

( hoppas )! 

Senare idag ska min sötnos Vickan följa med hem ^^ hon ska hjälpa mig lite med matten som vi har tills imon :P hehe tar all hjälp man kan få eller är de inte så?

Sen har jag ett nytt mål att börja Cykla de var jätte skönt igår när jag cyklade en sväng för att kolla lite på fotboll ;)  Sen nästa vecka blir de att träna,cykla och äta nyttigt inte käka massa onyttiga saker som godis,läsk,kakor och ännu mer socker! iallafall inte på vardagarna i skolan...går ju åt så mycket pengar på skit! /

/kys til dig ;*<3



 
Ovido - Quiz & Flashcards