kikkipicki

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Nikkie - 20 maj 2011 12:47

Heeej! :D


snart slutar man för dagen :P de e toppen! vi håller på med excel just nu i datakunskap ganska enkelt trodde de skulle vart svårare. hehe,,aja snart tar man bussen ner till stan!


Sen vill jag bara skriva en sak till och de är att håll inte på att få uppmärksamhet på alla sätt och vis! jag/ vi vet redan att ni finns så lägg ner de e bara skrattretande asså de så jäkla lågt att hålla på så! //

kys til dig <3 :*


 

Av Nikkie - 20 maj 2011 09:21

Godmorgon!

 fredag idag och de är sol ute så jäkla gött ;) idag har vi bageri och senare datakunsakp :P de e ganska tråkigt men man överlever! ikväll ska jag träffa en underbar person som jag inte träffat på såå jätte länge<3 kommer ha de mys! ;) 


Imon vet jag inte riktigt vad som händer mer än att om de är fint väder så ska vi sola :) toppen! hmm vet inte riktigt vad man kan skriva mer! veckan har vart helt underbar med massa goa vänner och....regn nästan hela tiden de suger!! men aja nu ska vi inte klaga på vädret. igår var vi i lekeryd vid någon sjö och hade lite lekar ganska kul om de inte hade regnat då.. shiit de var blött,kallt och nu är nästan alla förkylda :P men ska gå ner till bageriet och fortsätta baka småkakor :D /

/ kys til dig ;*<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards