kikkipicki

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Nikkie - 29 maj 2011 09:32

Godmorgon!

Nu har den underbara åkt hem till sig för att fixa bilen.

Men iallafall har nyss käkat frukost men fick inte i mig så mycket..undra vad de kan va? ;S


Idag ska jag,Jasmine och Vickan gå på bio ( MYYS )! hoppas bara att filmen är bra men de verkade som de. Den är vid 3 i eftermiddag så de är nästan hela dagen kvar att kunna hitta på något. Sen efter vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska träffa den underbara<3 får väl se vad vi hittar på ;) Solen skiner ju idag så ska försöka vara ute så mycket som möjligt eftersom denna veckan har de nästan bara regnat..inte så kul men man ska inte klaga nu när värmen börjar komma!


Helgen har varit toppen! I fredags var vi på åsa-sjön och chillade med lite nytt och gammalt folk lärde känna en heldel :)

igår var jag på åsa-sjön igen men de var lugnt kan man säga. sedan var jag,mormor,jasmine,agnes och elias iu stan och röjde :P haha ne då men vi var och handlade sedan käkade lite hamburgare på donken :D de var mysigt<3

Tack alla som har gjort min helg helt UNDERBAR! måste göras om men som sagt helgen är inte riktigt slut än :P  // kys til dig :*<3


  det får bli en liten bild från Borgholm på Öland! bara för att min käraste mormor är här som kommer därifrån <3

Ovido - Quiz & Flashcards