kikkipicki

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Nikkie - 24 maj 2011 12:02

har nyss sökt på lite tatueringar och hittade en de är Lilja blomman alltså :P

haha heter ju de i efternamn och skulle vilja ha den på höften och uppåt?

sedan pierca mig och de kommer nog bli så efter sommarn :D 

tur att man har så snälla föräldrar hade ju hål i näsan men var tvungen att ta bort den eftersom jag går bageri och konditori så var tvungen att ta ut den just för den dagen sen växte de igen :( de sög men aja får ha piercing på ställen där de inte syns ;) de e tur iaf! <3



 

Av Nikkie - 24 maj 2011 08:15

Godmorgon!

sitter i skolan och förberder till andra delen av NP matte.

hmm, undra hur de ska gå idag är helt slut i hela kroppen vill verkligen inte bli sjuk nu :/ ååh bara denna dagen kan ta slut typ NUUUU!!!

aja får se om jag drar hem efter provet måste hem och vila så man orkar spela mini-golf imon men klassen :) trevligt om de nu är sol iaf. 


Igår hände inte så mycket var med Jocke och mötte Marcus vid VIP haha de var ett tag sen nu.. sedan var vi på gården och chillade. Sedan var de bara hem och lägga sig för att sedan gå upp tidigt som s*t*n idag så amn kunde träffa min älskling Alexandra på june :P<3 men nu ska jag sätta mig tillbaka och tänka lite på hur provet kommer att vara. // kys til dig :*<3



en liten bild på något matte tal :P  

Ovido - Quiz & Flashcards