kikkipicki

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Nikkie - 12 maj 2011 12:04

Jahopp vet inte vad jag ska tro längre? :S men saker verkar lösa sig exakt som alla sa att allt löser sig med tiden! nu är de verkligen så att jag tar tag i problem som har uppstått. Ganska bra men endel saker kanske inte kan lösa sig så enkelt men man kan ju alltid hoppas ;) 

Igår hände något ganska bra DU smsade mig och jag blev glad i hela kroppen men vet inte vad jag ska säga till dig efter allt du ska att du inte vill snacka med mig mer..hmm men de var bra du kan jag vara glad igen! Känner ett nytt pirr i kroppen som aldrig uppstått såhär förut! nu känns de att de kanske är på riktigt ^^ man kan ju verkligen hoppas på de <3 // kys til dig :*<3  




Av Nikkie - 12 maj 2011 07:52

Godmorgon!

Torsdag idag..inte en så jätte bra dag! men får göra de bästa av den.

Idag blir de att ha Matte och Livsmedel hmm inte så jätte kul men de funkar.

Senare ikväll blir de att va med Vickan som vanligt sedan ska de vara tjejmiddag på gården så kanske drar dit. Usch vilket väder de är fattar inte om de ska vara sol eller regn eller åska igår var de värsta skit vädret och nu är de klar blå himmel och solen skiner för fullt! ;) kanske blir att sola oxå :) // kys til dig :*<3      








Ovido - Quiz & Flashcards