kikkipicki

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Nikkie - 13 maj 2011 09:00

Godmorgon!

Har nyss haft redovisning i mjöl hantering. De gick bra tycker jag :) Så vi fick bara en till uppgift att göra som jag och Anna gjorde klart! så nu har vi håltimma jätte länge till klockan 12 :P hehe undra vad man ska göra? :S De blev ganska fint väder iaf så kanske ska dra ut och sitta i solen ;) gött!

Ikväll är de party som gäller vid Åsa-sjön någonstans bara de inte regnar..! men de blir en lugn kväll inte som förra helgen Oops! haha men de var kul ;) hoppas på liite roligt folk iaf Alexandra ska sova hos så de blir chill sen kanske Julia ska med och Vickan kommer såklart<3


Snart är de Sommar lov inte alls lång tid kvar as gött ;) men har inget sommar-jobb så vet inte hur man ska få pengar? :S hmm aja de ska nog lösa sig vill ju pierca mig snart också så måste snåla med ALLT! seriöst annars kommer jag dö..

Sen idag är de fredag den 13:onde shiit asså! nej skojja jag brukar inte få så mycket otur iaf på såna här dagar ^^ kul att vi ska vara nära skogen idag exakt som i filmen :P hehe ! // kys til dig ;*<3  

Ovido - Quiz & Flashcards