kikkipicki

Alla inlägg under maj 2011

Av Nikkie - 11 maj 2011 09:27

Godmorgon!

sitter just nu i skolan och har engelska ;) ganska tråkigt men man måste ju ändå ganska chill dag slutar ju 11:00 så då blir de att vara en lite pluggis idag ska sitta på bibblan och lämna lite böcker sen läsa lite om jag hittar den boken jag vill läsa!

( hoppas )! 

Senare idag ska min sötnos Vickan följa med hem ^^ hon ska hjälpa mig lite med matten som vi har tills imon :P hehe tar all hjälp man kan få eller är de inte så?

Sen har jag ett nytt mål att börja Cykla de var jätte skönt igår när jag cyklade en sväng för att kolla lite på fotboll ;)  Sen nästa vecka blir de att träna,cykla och äta nyttigt inte käka massa onyttiga saker som godis,läsk,kakor och ännu mer socker! iallafall inte på vardagarna i skolan...går ju åt så mycket pengar på skit! /

/kys til dig ;*<3



 
Av Nikkie - 10 maj 2011 14:22

Nu kanske endel problem kan bli lösta!? hoppas verkligen på de för en vän kommer alltid behövas<3 hoppas vi kan ses och bara lösa de problem dagen har fixat ihop...


Aja snart slutar man sitter på Svenska lektionen och inte gör någonting för vi har inte fått någon uppgift >< hmm knas :S men slutar ändå snart de kommer bli bra :) 

åh ville bara skriva att de e ganska varmt ute! shiit dör snart av värmeslag.. hehe skojja!! 

är ganska sugen på glass någon som bjuder? :P haha nästa vecka blir de att börja träna shiit nu måste man om man ska komma in på polis högskolan sen och marin-kåren :/ hehe hoppas kan man alltid göra! ska också börja springa på kvällarna när de är lite svalare ute ;) // kys til dig :*<3  















Av Nikkie - 10 maj 2011 11:58

hej hopp! 

Tisdag idag ganska chill ;) solen skiner och en kall cola i handen är de som behövs en dag som denna. hopp har iaf haft nationella prov i engelska idag! gick ganska bra bätter än jag trodde iaf :D Senare ska jag, Julia och Alexandra chilla lite bara umgår vi 3 hoppas på att de alltid kan vara vi som håller ihop i alla väder och dag som natt!<3 älskar er med mitt hjärta :$ Får se vad som händer vill hem och sola men måste plugga lite matte bara hmm,,de ska nog gå bra (Y) 

Men nu börjar vi svenskan som vi ska redovisa en bok i solen med alla andra i klassen med lite fika och bara ha en bra Svenska lektion :) men nu kan jag inte skriva så mycket mer! // kys til dig :*<3  








Av Nikkie - 9 maj 2011 15:30

heeej! de var ett tag sen nu man blogga så var tvungen att lägga in ett inlägg :) ville meddela att solen skiner idag och de e super varmt ute ;) de e as najs (Y)


vet inte riktigt vad som händer idag men ska nog kanske in till stan men vet inte riktigt vad jag ska göra där :P aja idag har jag varit i skolan haft bageri så är halvt seg men de går ju iaf hålla sig vaken :) hmm vet inte riktigt vad man ska skriva mer är ganska död i huvudet idag..men men jag lever ju ;P // kys til dig ;*<3


 

Av Nikkie - 6 maj 2011 10:30

heeeej! idag är de fredag och solen skiner! kan de bli mycket bättre? nej jag tror inte de :P har nyss slutat skolan hade redovisning i mjölhantering >< haha de sög :P ikväll blir de att vara med de bästa! vi ska tyyyp grilla och bara umgås vid sjön :) de e fett najs (Y) 


imon blir de att dra till nässjö till bästa Alexandra the cool one <3 vi ska gå på konsert och bara ragga på hehe Oops! de var ju hemligt :P men de är på kvällen imon på dagen ska man väl sova liite så man orkar med kvällen sen vet jag inte en ny affär öppnar på A6 så kanske ska dra dit och kolla på en skateboard kanske får lite rabatt ;P man vet ju aldrig ? :P men nu ska jag gå upp till Vickan och vänta på att hennes lektion ska sluta ^^ // kys til dig;*<3  



Av Nikkie - 5 maj 2011 12:36

tror att varenda ord stämmer<3 ganska synd för vill inte leva ett liv som detta utan dig..men de kanske måste bli så :(

Av Nikkie - 5 maj 2011 08:48

vet inte vilken väg man ska gå längre...? de finns för många.. de är så många vägar att man inte vet om man kan bli glad igen.. :/ vet inte när livet ska bli bra igen fan hade släppt allt men fick bara flera problem! 

får leva livet vidare inte tänka på dig inte försöka ens bara vara glad med mina vänner som alltid kommer stå på min sida<3 jag älskar dom mer än något annat och då kommer de inte kunna funka med 1 till en sån person som alla behöver utom jag..så ha de bra min vän!


Nu är allt klart har iaf mina vänner som jag kan lita på inte någon som inte bryr sig om hura jag känner... // kys til dig ;*<3  



Av Nikkie - 4 maj 2011 07:56

Godmorgon! 

sitter nu i skolan och väntar på att Engelska Nationella ska börja.

men fick nyss reda på att vi börjar halv 9 :/ jaja idag vet jag inte vad som händer slutar ganska tidigt så får se.. kanske ska ta och plugga lite matte eller något :P annars vet jag inte någon som vill hitta på något? :D. 


just nu känns livet ganska svårt..vet inte vart man ska ta vägen längre? 

DU betyder mycket för mig, men när du säger såna saker tvekar jag vet verkligen inte hur jag ska göra för att få allt på plats vill bara ha de som förut...bara så att du vet fäller jag tårar när jag tänker på dig varje dag vill bara att du ska veta de<3

vet inte om DU känner dig träffad men om du har lust snälla bara hör av dig så vi frå prata ut! // kys til dig ;*<3  


Ovido - Quiz & Flashcards