kikkipicki

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Nikkie - 7 maj 2012 12:07

Såå nu sitter jag och mina trevliga klasskamrater och väntar på att provet ska börja. 

Lite nervös och kan inte koncentrera mig men hoppas verkligen att de ska gå bra! (vilket det kommer göra )


Aja, fått lite besked vad som kommer hända denna veckan och kan ju säga att som det känns nu så känns det underbart. Kanske för att jag har bestämmt vilka som ska finnas i mitt liv och jag vet att jag har ett bra liv med dem jag lever med nu. Det finns alltid sen sak ALLA människor stör sig på och nu vet jag vad jag stör mig på. Men jag lever livet som jag borde jag har en underbar pojkvän, as goa vänner, fin familj och ett jobb som jag trivs på!!


 


Av Nikkie - 7 maj 2012 10:14


En mycket bra låt som jag hörde första gången i lördags på festen :D!!

Av Nikkie - 7 maj 2012 07:55

Hej hej!


Är nu i skolan och en lååång dag väntar.. Usch!! Aja vet ju vad som väntar :P har nationella i engelska och känner att det kommer gå sådär. Nu på morgonen har jag svenska fram till klockan 11, sedan börjar provet 12:30 längtar inte!! Saksamma har iaf lång lunch vilket betyder att sitta i solen en stund. 


Helgens händelse:


Fredags: var de skola sen åkte jag hem och träffade Lollo och Frida men de skulle tydligen åka iväg så hann inte träffas jätte länge. Efter det kom Vickan och Oskar ut till norrahammar så vi chillade i kvälls solen. När de hade åkt kom älsklingen och plockade upp mig så vi åkte hem till honom och bara tog de lugnt tog också en sväng upp till stadsparken med hundarna och en fika korg. 


Lördags: Vilade upp sig inför kvällens händelser. Var på fest hos en kompis som fyllde 18 i fredags så hon hade fixat en fest till oss som var "under" 18 :P hehe men de var kul träffade lite gammalt och nytt folk mycket trevligt hade jag iaf :D Sen på natten blev det att åka hem och sova.


Söndags: Gjorde vi inte alls mycket tog det bara lugnt tvättade bilarna och på kvällen träffade jag Lollo vi åkte t donken med moppen :P En rätt så spännande resa. 


Vill också meddela att endel vänner som man trodde man kunde lita på kanske inte var den människa man kunde lita på trots allt.. Ville verkligen inte att detta skulle hända men nu vet man. Aja jag vet ju nu vilka jag kan lita på så DU behövs inte i mitt liv längre!! Men efter allt så löste det sig med den vännen man kännt längst.   





Ovido - Quiz & Flashcards