kikkipicki

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Nikkie - 14 maj 2012 07:47

Godmorgon alla morgon pigga läsare!


Sitter nu i skolan förskyld som bara den.. men jag ska klara denna skoldagen går inte alls länge så sen blir det att åka hem och vila tror dock att de inte blir något jobb för mig denna veckan. Har sån jäkla hosta och näsan rinner plus att det trycker i öronen.


Aja, helgen har vart sådär bra har inte gjort så mycket utan mest vilat och bara tagit det lugnt med älsklingen<3

Har inte heller kunnat uppdaterat bloggen på läänge bara för att jag inte har haft något internet på hela helgen.

Men kan upplysa er om att denna vecka ska de blir bättre. Är ledig på torsdag och fredag hur skönt som helst så de blir bara att ta det lugnt och hoppas på att man blir frisk. Igår fick jag reda på en jätte roligt grej vet inte om jag får berätta den än men det kan bli en överraskning tills vidare. Ska hämta den på fredag så blir kanske en bild i helgen på den :D 


Som sagt denna veckan är kort och det betyder att vi/jag går bara i skolan i 3 dagar fast 2 av dessa dagar är korta. Så man kan säga att det bara är 2 dagar i skolan denna veckan. Det kan inte bli bättre!! Men såklart bara för att det är låång ledigt så ska Lollo åka till stockholm..igen! Bara lämna mig och Vickan här ensamma. Men så är det ibland. Hoppas jag får umgås med Vickan och kanske hennes kille nu i veckan. Får se lite vad som händer men ska först och främst bli frisk nu när både Lollo och Vickan är pigga igen så ska självklart jag gå och bli sjuk veckan efter dem. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards