kikkipicki

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Nikkie - 8 maj 2012 13:44

Hej hej :)


Har nu bara 1 timma kvar på sista lektionen och är nästan klar med uppgiften. Underbart!! Inte alls så svår uppgift men ändå en som man måste leta och söka igenom olika fakta. Vi skulle ta reda på vad man äter inom olika religoner så i min grupp som består av Sofia och Alexandra så har vi valt att skriva om judendomen. Där vi ska skriva lite om deras hägtider vilket är rätt så många sen vad de äter på dem. Är ganska svårt eftersom de äter olika mat vid olika högtider.  




Men som sagt är det snart dags att sluta då blir det att dra hem en sväng och ta det lugnt eftersom jag inte vet om jag ska träffa min fina vänner så ska jag ta dagen som den kommer kanske är föööör trött för att träffas för tror jag blivit sjuk men det ska alltid kunna gå över, efter en power nap.   

Av Nikkie - 8 maj 2012 08:12

Godmorgon!


Är nu i skolan (igen) och ska snart ha engelska nationella den muntliga delen. Fick nyss reda på att vi skulle ha det idag så är liiite nervös :P Men som jag alltid säger så kommer detta gå bra! Efter "provet" ska jag försöka hitta lite blogg inspration. För måste verkligen bli bättre på att blogga mer och bättre. I eftermiddag har vi näringslära vilket inte alls är toppen (gillar verkligen inte den lektionen).. Men men nu är det som de är och hoppas på att denna dagen går snabbt. 


Ikväll blir det att träffa Vickan L tror jag vi ska bara umgås och snacka lite skit om allt var sjukt längesen jag träffade denna fina flicka. Hoppas också att Lollo kan vara med..Hon var sjuk igår så hoppas verkligen hon blivit bättre. Sen är min andra brud Vickan sjuk så hon kommer inte till skolan idag :( sad face!! Så hoppas att ALLA kan bli friska nu. Typ bara jag som klarat mig ifrån att bli förskyld! Så jag vill verkligen inte bli sjuk nu för har massa saker i skolan som måste göras sen jobbet för man vill ju tjäna pengar :P 



 

Ovido - Quiz & Flashcards