kikkipicki

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Godmorgon!

Av Nikkie - 7 maj 2012 07:55

Hej hej!


Är nu i skolan och en lååång dag väntar.. Usch!! Aja vet ju vad som väntar :P har nationella i engelska och känner att det kommer gå sådär. Nu på morgonen har jag svenska fram till klockan 11, sedan börjar provet 12:30 längtar inte!! Saksamma har iaf lång lunch vilket betyder att sitta i solen en stund. 


Helgens händelse:


Fredags: var de skola sen åkte jag hem och träffade Lollo och Frida men de skulle tydligen åka iväg så hann inte träffas jätte länge. Efter det kom Vickan och Oskar ut till norrahammar så vi chillade i kvälls solen. När de hade åkt kom älsklingen och plockade upp mig så vi åkte hem till honom och bara tog de lugnt tog också en sväng upp till stadsparken med hundarna och en fika korg. 


Lördags: Vilade upp sig inför kvällens händelser. Var på fest hos en kompis som fyllde 18 i fredags så hon hade fixat en fest till oss som var "under" 18 :P hehe men de var kul träffade lite gammalt och nytt folk mycket trevligt hade jag iaf :D Sen på natten blev det att åka hem och sova.


Söndags: Gjorde vi inte alls mycket tog det bara lugnt tvättade bilarna och på kvällen träffade jag Lollo vi åkte t donken med moppen :P En rätt så spännande resa. 


Vill också meddela att endel vänner som man trodde man kunde lita på kanske inte var den människa man kunde lita på trots allt.. Ville verkligen inte att detta skulle hända men nu vet man. Aja jag vet ju nu vilka jag kan lita på så DU behövs inte i mitt liv längre!! Men efter allt så löste det sig med den vännen man kännt längst.   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er! Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x) Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget ...

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D Ny vecka och nya händelser :) Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! ...

Av Nikkie - 16 januari 2015 12:54

Halloj! Fredag och de började med sovmorgon :) så himla skönt! Det blev en ganska fattig frukost för var inte alls hungrig x) men får ta igen det sen :) Jag blev också hundvakt en stund åt pepsi anna och fiddes lilla vovve :) men ser de inte som...

Av Nikkie - 11 januari 2015 12:31

Heej! Söndag idag men har inte någon söndagsångest alls faktiskt :p blev inringd att jobba så de blir lite jobb i några få timmar men kul som tusan. Denna veckan har gått hyffsat fort. Hunnit jobba lite och i Torsdags var jag och älskligen på ...

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!! efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!! aja kanske var på tiden också :p yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton! Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på e...

Ovido - Quiz & Flashcards