kikkipicki

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Nikkie - 31 oktober 2012 13:12

Hej hej :) 


Nu har jag inte bloggat sen förra veckan.. lite deprimerande men här kommer de ett ;)


Nu har vi i jönköping höstlov eller "potatislovet" som man kallde det för förr eftersom de är denna tid på året man ska skörda sin potatis :P De var sådant vi fick göra när vi var mindre hos min gammelfarmor och gammelfarfar på Öland. Vilket var väldigt mysigt men tyvärr så finns inte deras land kvar.. Aja de har gått 2 och en halv dag på lovet och jag har inte gjort någonting typ bara tagit de lugnt och träffat fina vänner och umgåtts med min kille<3  Ikväll blir de att träffa fina klassen på några glas ;) Var sjukt längesen hela klassen gjorde någonting nu. Man får ju passa på nu innan studenten. 


Snart blir de att dra in till stan för att hämta ut CSN bidraget eftersom jag är så lat så har jag inte fixat att de pengarna ska sättas in på mitt konto direkt :P. Sen ska jag nog kolla på en film och sedan göra sig klar till kvällen.

//Kikkipicki<3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards