kikkipicki

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Nikkie - 16 oktober 2012 12:11

Heej!


Ville skriva ett inlägg där jag berättar mina känslor dag för dag och dagens känsla kommer stå som rubrik.


Jag kommer göra ett test inlägg för att se hur många det är som läser min blogg så därför kommer ett annat inlägg att dyka upp senare under dagen.


Ah, men iallafall idag är de Tisdag och den segaste dagen på hela veckan kanske är för att vi bara har teori hela dagen..Men men de kommer nog bli bättre sen på våren när jag är ledig på måndagar :D.

Idag ska jag vara barnvakt en stund inte alls länge som tur är för är sjukt trött och vill bara hem och sova. Får se om de ens är nödvändigt. Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer hända kanske ska träffa mitt hjärta som jag brukar göra, men klagar inte för vi har alltid super mysigt när vi ses<3.


Helgen har vart bra har inte gjort så mycket men är ganska skönt att ta de lugnt iaf någon helg i månaden kände att de behövdes. Men har ändå vart ute på lite äventyr kanske inte nya äventyr men ändå lite kul saker :)

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards